שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו
מומי היה בימים האחרונים על אש נמוכה ,הוא עשה טעות רצינית שכל גבר עושה פעם בכמה שנים
מומי מהלחץ שכח לעשות דיליט היסטורי במחשב וסילבי תפסה את מומי על החם עובר בין סרטונים על גולדן סטייט לסרטונים של גולדן שוואר
מומי סיפר שהכל בשירות של הדוקטור מנחם
מומי למען שלום בית נתן לסילבי לעשות את הפתיח לפריוויו
שבוע טוב לכל המטרוסקסואלים וההומוסקסואלים.
מומי חשב שסילבי זאתי בילבי ניסה לעשות עלייה פלאברה
סילבי לא פרייראית ,אולי החציל משחק לסליבי במרפסת אבל סילבי לא פרויקט של פינוי בינוי
סילבי ישבה לכתוב הפתיח לפריוויו ישר מהסלון גבות.
סילבי למי שלא יודע יש לה סלון גבות מס 1 באזור החי-בר שזה חולון-בת-ים-וראשון
פעם היו נכנסות לסלון רק בחורות לעשות שפם פה שחי שם היום יש שכלוללי לייזר ויש גם הרבה גברים מטרו הומו סקסואלים שבעים לעשות מפשעות ולהוריד שערות מהגב ומהאוזניים.
מומי לא מסכים לסילבי לגעת בחציל של אף אחד פעם הגיעו לירו ומירו שהיו שכנים של מומי ,הם היו צמד באו לעשות לאשך לוק אוונגרד של האמפטי דאמטי שהולך חזק במסיבות זימה של שירזי. מומי שמע על זה נדלק לו המנורת חירום של השמן הוריד על מירו אחת לפנים באמצע הטיפול לייזר ,שפך עליו חצי קילו שעווה ביקש מסילבי להוריד ממנו את כל השערות קומפלט שילמד לא לחזור יותר לסילבי עם האנטנה בחוץ.
סילבי כל היום נכנסים יוצאים מהסלון גבות ויש סיפורים שיפה להן השתיקה.
סילבי יש אותה חברה שרה קינואה. שרה יש לה גזרה אין עליה. כל היום חזק בבריאות ובקינואה התחילה לנגן בתזמורת בשביל להעביר את הזמן
נכנסה אצל סילבי עם חיוך מפה ועד קפריסין ,סילבי ישר גילתה משהו מתרחש כי אין אש בלי עשן
מה זה שרה מה הולך ? מזמן לא ראינו אותך ככה
מה אני אגיד לך סילבי מאז שאני בתזמורת אתמול בערב הייתי עם הסקסופוניסט ,היה לי הסקס הכי טוב בחיים שלי !
כעבור כמה ימים נפגשו שוב והיא סיפרה שהייתה עם נגן החצוצרה ! בחיים שלי לא תקעו אותי כמו שהוא תוקע !!!
נפגשו שוב ,סילבי שאלה – מה הפעם ?
הייתי עם החלילן !!! איזה קוסם ! יש לו חתיכת חליל הוא חילל אותי כל הלילה !!!
כעבור שבוע נפגשו שוב שרה הגיעה חבולה ,מפוצצת סימנים כחולים על כל הגוף.
מה זה ? שרה ? את נראית כמו כוסמת לא קינואה כולך סימנים שחורים ? היית עם המתופף ? לא.הייתי עם הכנר ,המנייאק לא סיפר שהוא נשוי ואשתו תפסה אותנו באמצע.
קליבלנד פרשים (3) – אינדיאנה פייסרס (3) 20:00 שעון בית חפר
זהו הלילה הגדול של ה-ללל הגיע. האשך ,יואל ,יניב וכל החסידים בארון יכולים הלילה לעשות מהומות ולצאת במחולות
12-0 המאזן של לברון בסיבוב הראשון של הפלייאוף ,הוא מגיע לגיים 7 במטרה אחת לחסל את אינדי
מומי אומר קליבלנד נראית כמו קבוצת עודפים של שומרי משקל ,יש רצון אבל אין יכולת
הסדרה הלכה פיקס לאינדי ויקטור אולידפו נראה כמו שחקו לעניין ולא כמו הסנצ'ו פאנצו של ווסטברוק דופק את הראש בטחנות קמח בערבות של אוקלהומה
קצת על הסדרה עד עכשיו
לא פחות מ 7 שחקן של אינדי קולעים ב 9 נקודות ומעלה ,אולדיפו עם 21 וחצי מעל כולם
קיליבלנד ? לפלופ מעל כולם ,לאב עם 11 וזהו ! אף שחקן בדאבל פינגרס . רבעיית הטרייד ? היל פצוע והטוטאל הוא 27 נקודות למשחק מכל ה 4 ביחד ! זה צוות מסייע ? זה צוות מפגע !
קליבלנד "עוצרת" את אינדי על 100 וקצת נקודות למשחק בסדרה אבל קולעת 93 למשחק ! וזה קבוצה שנחשבת לקבוצת התקפה משובחת . משובחת ? חור של תחת !!
3,4,3 זה ההפרשים שהפרשים ניצחו את אינדי ,הם הגיעו ל 100 רק פעמיים וכשזה קרה הם ניצחו
אינדי חייבת לרוץ ולהתיש את קליבלנד והכי חשוב לא לרחם
קילבלנד קולעת 10 שלשות וקצת לערב ב 31% מדאון טאון ,הוד וקלרקסון עם 4 מ 25 משותפים. זה גם יהודה שילשיק יודע לחשב – 16% זה לא מה שקובי אלטמן ציפה לו כשעשה את הטרייד על אייזה תומאס המזויף.
הדרך היחידה של קליבלנד לנצח זה עם הזברות יעזרו לה. במשחק צמוד כל שריקה קובעת ואינדי עם קצת פחות מ 70 אחוז מהקו יכולה למצוא את עצמה בבעיה
האם המלך של המזפח שעשה גמר 7 שנים רצוף והפסיד 5 משחק במזרח ב 3 שנים הקודמות יפסיד 4 משחק בסדרה אחת ?
מומי מאמין שיהיה משחק אש ושקליבלנד תעשה הכל לנצח כולל ההנהלה של הליגה שיודעת שחצי גמר מזרח בין טורנטו לאינדיאנה יביא רייטינג יותר נמוך משידור חוזר של פרק של נשואים פלוס.
אינדי חייבת לבוא רגועה הסוסים הצעירים צריכים לצאת מהאוורה וזה יהיה צדק פואטי לקבוצה שניצחה את המשחק הראשון תנצח את המשחק האחרון ותחזיר עטרה לשושנה.
מומי יילך עם אינדי ב 10 כנגד כל הפרשנים ונגד כל הרשעים משחק היסטרי והיסטורי לפלופ הולך הבייתה בסיבוב הראשון ואמרו א-מן
יוסטון טילים (0) – יוטה ג'אז (0) 22:30 שעון בית שאן
יוסטון מגיעה למשחק אחרי הטיול מול הזאבים ולקח להם משחק אחד יותר מידיי
יוטה מגיעה לסדרה אחרי הניצחון הגדול על OKC בגיים ו 6 ופחות מ 48 שעות לאחר המשחק
הנה מומי ייתן לאפלטון תקווה , 7 סדרות פלייאוף היו בין יוטה ליוסטון
5 פעמים יוטה הייתה עם ידה על התחתונים של יוסטון
בפעמיים שיוסטון עברה את יוטה ( 1994 ו 1995 ) הטילים זכו באליפות היחידה בתולדות המועדון
זאת הפעם הראשונה שהקבוצות נפגשות בחצי גמר המערב , 5 פעמים נפגשו בסיבוב הראשון ועוד פעמיים בגמר המערב.
יוטה ניצחה את הסדרות הקודמות ב 2007 ו 2008 . ב 1997 ו 1998 יוטה עברה את יוסטון והמשיכה עד לגמר שם הפסידה לבולס
אף פעם לא היה סוויפ בסדרות בין ה 2 ו 4 פעמים הלכו למשחק מכריע ( משחק 7 אחד , 3 פעמים גיים 5 )
מאזן עונתי –
סוויפ של 4 משחקים ליוסטון
עם כל הכבוד לגובר קצת מתעלמים מקפלה שהוריד הכי הרבה ריבונד בממוצע בפלייאוף הזה
יוטה תגיע לסדרה כנראה בלי רוביו
יוסטון צריכה לתקוף את יוטה מהתתחלה היא מגיעה למשחק אחרי 5 ימי מנוחה לעומת יום וחצי של יוטה
הארדן ופול הם צריכים לתת בראש שיוסטון תמשיך לתת שלשות
החיים של יוטה יהיו יותר קשים כי יוסטון זה לא OKC
דונבן מיטשל ימשיך לתת בראש הילד הזה לא פראייר כלל וכלל
יוסטון תמשיך לקבל תרומה מאוזנת מהספסל שלה בראשות אריק גורדון
מי היה מאמין שפי ג'יי פאקר יהיה שחקן חמשייה בקבוצה בדרך לאליפות ה NBA
פול יכול לעשות היסטוריה ולהיות לראשונה בקריריה בגמר קונפרנס ,היום זה הזמן שלו
יוטה מקבלת מאץ אפ לא טוב מול יוסטון אבל מיטשל והפטיש האוסטרלי ג'ו אינגלש מסוגלים ביום נתון לתת הצגה
מומי יילך עם יוסטון ב 6 בסדרה ועם יוסטון ב 18 במשחק הלילה
משחק חשוב ליוסטון שצריכה לגמור את המשחק מהר – יהיה בלאו אאוט
לקראת סיום העונה מומי ייתן מגוון תמונות להרמת המורל
משחק בין טורונטו לאינדיאנה יביא לרייטינג יותר נמוך מפרק של נשואים פלוס 😂😂 מומי ענק כמו תמיד, היום LeSuits עף הביתה ונאמר אמן
שלום.
מומי החציל.
מחציל ידוע בציבור אמתי כמוני.(לחציל דמיוני לחלוטין שכמותך)
שמע איש אני ער כיממה וחצי = קראתי רק את הפתיח בלבד.
הרגת אותי מצחוק.
תודה רבה לך איש יקר.
תודה רבה
הצחוק בריא לבריאות
מומי היקר המשחק של לברון=המלך חשוב לי ביותר ברמת "הירוקים" לכן מבקש ממך מקרב לב לאחל ללברון לנצח במשחק .
גם 0.5 הפרש ללברון טוב לי.
תחזיק לי אצבעות
יאללה מומי חצילים,מה קורה נראה לי שנעלבת ממני בגלל שהעברתי אותך למחלקת ירקות(זה היה זמני בלבד=2 פוסטים)
לדעתי זו פעם ראשונה שאני משתתף בבלוג החי .
אז תן חיות = תגובה או 2
תודה מראש
ועכשיו גם קראתי את הערכה שלך למשחק = "מדע בדיוני"
כמו כן כבר הובהר פה מראש אני מהרע והרשע = אמת לחלוטין.
אין שום דבר שתכתוב והעלב ממנו . (הסר דאגה)
שגר אש חופשית.
מזיק אצבעות ומשלב גם ברגליים
מחזיק
יופי אתה קצת משתחרר .
יש לי עד 23:59 להיות איתך ומעכשיו רק איתך(כי אין לי מושג למי אני מגיב פה)
עכשיו זה לא חמם "תורכי" פה תרגיש חופשי.
אני בחמם תורכי גם מהדק את החור של הישבן שלי בהחלט,שם הסיכון ידוע מראש לכן אני מגיע מוכן מראש.
כי שם בטעות וגם שלא בטעות בהחלט אפשר לחטוף "וואחדה" בדיוק לחור של התחת
"חצילים"
אני רק שאלה ?
מה זה : ללל ? (חיפשתי בגוגל לא מופיע שם)
משתמשים פה הרבה מגיבים ב= ללל
מה המשמעות של זה?
הטוב ="הימין"
א. "ברוך אתה בעיר וברוך אתה בשדה,ברוך אתה בבואך וברוך אתה בצאתך"
ב. וישימך אלוהים כאפרים וכמנשה.(ישימך אלוהים כשרה רבקה רחל ולאה)יברכך ה וישמרך ,ישים ה פניו אליך ויחנך,ישא ה פניו אילך וישם לך שלום.
ג. יברכך ה וישמרך ,יאר ה פניו אילך ויחנך,ישא ה פניו אילך וישם לך שלום ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם.
הרע = "השמאל"
ה נתן , ה לקח , יהיה שם ה מבורך לעד
והמכוער = "המרכז"
חחחח = אין דבר כזה…
יאללה חברים כל טוב לכם ולכולכם אמן ואמן
ברליבנד יהיה משחק הסטורי לא משנה מה תהיה התוצאה .
ביוסטון אני בהחלט מהמר על נצחון של הטילים, אבל לא בלואו אאוט. יוסטון תעלה אבל יוטה יקחו איזה שני משחקים.
קליבלנד נראית כמו קבוצת עודפים של שומרי משקל ,יש רצון אבל אין יכולת
הרגת אותי.
סיקור מעולה, כמובן אהיה פה בבלוג החי( אני נמצא יותר מידי באלה של ה5 בבוקר אז 8 בערב מרגיש כמו טריק)
www ולמה?
לברון מרוב שמקרקס את הליגה,הטובה בעולם כבר חצי דור,חושב לעצמו שיכול לעשות מה שהוא רוצה.
השחקן הטוב בעולם כיום ללא מחלוקת כלל = מוכח.
אבל אסביר לך מה קורה למלכים :
מראש שהשתן עולה למוח (ובצדק) ,לברון חוץ מהיותו שחקן שזה מקצועו ולזה משלמים לו ורק לזה=שחק כל ערב במקסימום יכולת)
החליט לעצמו שהוא גם :
א. מנג'ר על.
ב. יש לו היכולת והידע להרכיב קבוצה?=לא,מה מחליט לעשות פתאום מרכיב קבוצות,הרכבים,שחקנים לכל עמדה וכן הלאה.
ג. כל מי שלא בא לו בעיין הוא בועט בו בתחת ומעיף אותו .(בלאט – מאמן ישראלי הטוב ביותר ממה שראיתי במו עיני)
ד. מעצב אופנה.
ה. יחצן.
ואוכל להוסיף פה עד ט"ז…
זה ההבדל בין מייקל ==הסגן של האל ,ללברון =המלך.
בחיית ראבק לך תשחק בלבד תנגב את הזיעה או הדמעות בסוף כל משחק וזהו.
לכשתפרוש עם כל הבוחטות שלך לך תעשה מה שאתה רוצה…
לכן אין כלל שום ויכוח בעניין זה ולו גם לברון יקח כל עונה אליפות עד סוף ימי המשחק שלו.
סליחה מראש שהגבתי אצלך.
יש למישהו מושג על פאב (עדיף באיזור השרון) שמשדר את המשחק הערב?
מרפיס רעננה. אני כמעט בטוח.
גדולללללללל. הרגת אותי, מומי.
לגבי ההימור על אינדיאנה, נראה שאתה "מדבר מתוך הפוזיציה" (ללל).
לא הייתי מהמר נגד לברון ב – Game 7
הימור שלי: לברון עם 40+ נקודות, 15 ריבאונד ו – 5 אסיסטים
מומי מדבר מהלב והנשמה
לא ניתן לשום גיים 7 לבלבל את מומי כמארח של קונגרס ה-ללל הראשון והשני
אמן ואמן
דווקא במשחק כזה מומו אתה צריך רק את המוח בלבד …
אמן
תודה מומי.
אני מקווה שלשם שינוי אתה טועה, אבל אני לא ממש אופטימי.
אחד משניים:
לברון הולך הביתה ומתחרפן, מאבד את העשתונות לחלוטין ומפרק את קליבלנד.
הקאבס ממשיכים בשיניים ומנצחים גם את טורונטו כדי להפסיד לפילי בגמר.
תודה רבה.
למה הליגה לא יכלה להתחשב ביוטה ולתת לה עוד יום מנוחה?
שיקול הרייטינג המזערי הזה (כי המשחק בלאו הכי יתקיים השאלה היא רק אם בלילה של שני משחקים ועוד לילה של שניים לעומת ערב של משחק אחד ועוד לילה של שלושה) יהרוג את הסדרה עוד לפני שהתחילה.
+100000000
ממש לא בסדר, אותו הדבר עם בוסטון ועוד אחרי כל הפציעות. יפצע בראון ואחר כך טייטום, אם מי הסלטיקס יעלו? עם השרת?
וואוווווווו
איזה ערב
הבובות משומנות ומלאות רעל,צ'ק
הסכינים מושחזים,צ'ק
המצלמות טעונות,צ'ק
הבירה מקוררת,צ'ק
תודה על אחלה פריוו,GOOOO אינדיאנה
יחי ה-ללל
מומי ממתין בכיליון שדיים
אהלן יואל יש לך ד"ש חמה מלברון.
Clutch G. O. A. T
Rachel ESPN
https://www.youtube.com/watch?v=LQpfq0sv718
just to nitpick a bit
הראשון צעדים, וזה אפילו לא גבולי (נראה לי שאפילו גיא יסכים)
השני גם לפני הכדרור, אחר כך נראה בסדר מהזוית הזאת אבל עשוי להיות משיכה (קשה לראות מהזויות הקיימות)
אם מישהו רוצה אני מוכן גםלבדוק את ג'ורדן, קובי, או מי שלא תרצו
ISH השני הוא או צעדים או כדרור כפול. הוא מכדרר, צועד פעמיים, מכדרר שוב ואז עולה לקליעה.
אני לא מצליח לראות מה קורה שם עם הכדור מהזויות האלו, אז אני לא ממש יכול לומר.
משיכה היא למעשה עבירה של כדרור כפול.
איש אני מסכים איתך, צעדים זמן הפך למילה גסה בליגה, הNBA הפך להרבה יותר שואו מתחרות ספורט, ולכן יש העדפה ברורה לכוכבים (יש שינוי מימי גירדן אבל אין שיפוט אחיד בליגה ואפילו לא קרוב)
למה הלכת על נשואים פלוס?היית כבר אומר סברי מרנן.אבל בלי צחוק היום כולנו אינדי(וכנראה כולנו נתאכזב).יוטה יוסטון מצאפ מעניין,יכול להתפתח לכל כיוון
סברי מרנן זה אוי ואבוי
מי הזמין 4 עונות מהשיט הזה ????
רק שתדע שאצל הילדים(10-12) זה להיט היסטרי
תודה מומי, אין עליך.
יוסטון תיקח את יוטה ללא רוביו, טאץ' ווד.
היום הוא יום חג לאגודת טרלללה: win-win situation
אם לברון מפסיד – מה טוב, אם הוא מנצח – יש לי יום יום חג, אפשר להמשיך עם הטרלול.
(לטובתו של לברון עדיף להפסיד כי השנה הם לא שייכים לטופ של הליגה וכל שלב שהם עוברים הבושה של איך הם נראים רק נהיית גדולה יותר)
אולי עדיף שינצח ויעוף בסוויפ
תודה על הפריוויו המעולה מומי!
וואלה אדם סילבר דאג לפנק את העם היהודי שיושב בציון עם שיות המשחקים הלילה. אחלה פיצוי לבאסה הרגילה של יום ראשון – לפחות בסוף היום יש 2 שידורי פלייאוף בשעות מוקדמות 🙂
אתמול בלילה קיבלנו תוצאות צפויות – בוסטון ניצחו בבית את מילווקי ועלו לחצי הגמר, והגולדן בויז שמרו על הביתיות מול השקנאים.
לדעתי הערב נקבל גם כן תוצאות צפויות – ניצחון בסדרה ללברונים, ויתרון 1-0 בסדרת חצי הגמר לטילים. אבל!! יש לי תחושה שהפעם המשחקים יהיו צמודים יותר לעומת אתמול, עם סיכוי לא רע אפילו להארכה באחד משני המפגשים.
כי אם כבר תוצאה סופית צפויה, לפחות שהדרך תהיה מעניינת 😁
האסון של ללל זה אם לברון מפסיד הערב, כי אז הוא בטוח עובר לקבוצה חזקה, ואפשרות לעוד טבעות, למשל פילדלפיה. כי אין לו מה לחפש שם יותר
אם קליבלנד תנצח ואולי עוד תגרור את טורונטו בסיבוב הבא, הוא עוד עשוי להישאר בתקוה שיש שם משהו לבנות עליו
לברון לא נשאר בקליבלנד גם אם בטעות הוא איכשהו יעלה לגמר- הוא ישבור את השיא של עצמו להפסד בהפרש הממוצע הכי גבוה בסדרת גמר ושוב ינסה או להתחבר לכוח העולה החדש בליגה (פילדלפיה) או ליצור קבוצת כוכבים ותיקים יותר ביעד אחר
הפעם לא אהבתי את הפרוויו משתי סיבות
א. אני מתחנן שישדרו פרק נוסף של נשואים פלוס
ב. פי ג'יי טאקר הוא השחקן עם האליפות ביוסטון…. אמור לחנוך את כריס פול ינוקא
עם התחזיות אני מסכים
וגם עם החזיות
וגם עם סילבי 🙂
תודה ברוך
נשארו עוד 3-4 פריוויו למנייאק
אזדיין בסבלנות 🙂
הימור שלי – לברון עובר היום את הפייסרס במשחק סופר אגרסיבי, עובר בשיניים את הלוזרים הנצחיים מקנדה, ומפסיד לפילי (או לבוסטון, למרות שאני עם פילי) בגמר המזרח.
לברון עוד לא מצא סיבה טובה להילחם בשביל הסגל הזה.
זאת תהיה הזדמנות אחרונה ללאב ושאר חשקני הקאבס להראות למלך
שהם יוצאים מההלם.
אני מהמר על הפתעה גדולה בשתי המשחקים.
תודה רבה מומיהו, התגלגלתי…
לכל דבר יש סוף – נלך על אינדי ונצפה להתאכזב.
יוסטון, בקלות, מהסיבות שציינת.
תודה סילבי, על אחלה פתיח!
חבל שהחבאת אותה כל כך הרבה שנים יא מומי.
[אני חושב שאני זוכר אותה מאיזה ביקור שלה כאן באתר לפני כמה שנים..]
מסכים עם התחזיות שלך,
אינדיאנה ויוסטון.
צוות מפגע…
אחד החזקים
לברון יטייל- 20 לקאבס
טורונטו יכולים לנצח ב6 את הקאבס שנראים שיכורים
שמע מומי , הרגת אותי עם הפריוויו כרגיל.
אומנם אני לא מגיב פה הרבה , אבל קורא בשקיקה כל שבוע את הפריוויו שלך. חבל שעוד מעט זה נגמר…
לגבי המשחקים הערב , קשה מאוד להמר נגד לברון במשחק 7 , למרות קבוצת הפח אשפה שיש לו. לדעתי , הוא חייב לעלות בטירוף ולתקוף את הסל מההתחלה כפי שעשה במשחק מס' 2 (קלע את כל 16 הנק' הראשונות של הקאבס במשחק)
אני הולך עם קליבלנד ב-15.
לגבי יוסטון – יוטה , אני מהמר על הפתעה וניצחון של יוטה בהפרש קטן מאוד.
אני לא רוצה להישמע קיצוני אז הנה הערכה ריאלית: קליבלנד יובסו בחמישים הפרש, לברון יקלע 2 מ-30, ייפצע בביצים ברבע השלישי, אחרי המשחק יודיע שפורש מכדורסל, ייתאסלם לעיני כל הצופים, יבצע התאבדות בשידור חי ובסוף יתחפש לרוזה פרקס ויעלה על אוטובוס לאנשהו. ככה נראה לי לפחות.
(וזה מבלי לגרוע שמדובר בכדורסלן הטוב בדורו)
חחחחח ענק איך חשבת על זה
לאדע נשמע לי לא הגיוני ושקצת הגזמת , 2 מ30 ? אני לא חושב שהוא יצליח לקלוע פעמיים.
חחח. הוא יבקש סליחה מדיויד בלאט ויודע שהוא ה"אחד" שיכול להוציא ממנו את המיטב ושהוא טעה. הוא ישלם על הטיפולים הפסיכולוגים של קווין לאב ועל הטיפולים הרפואים של עוזרו לו.
הוא ילך עם חולצה של WE ARE ALL WITNESS שידיו של צאדי אוסמן פרוסות לצדדים והטלק עולה לאוויר.
אחרי כל זה הוא יודיע שהסיכוי הכי טוב שלו להביא אליפות זה בבוסטון ודני איינג מחתים אותו בחינם וקיירי לא ידע מה לעשות עם עצמו.
תגובת המאה
חחחחחחחח
now that's a understatement Mr beefheart
אני לא מאמין ששמו לי את המשחק של אינדי בשעה המחורבנת הזו.
גיא הרשע , אפשר בבקשה קצת נתונים על משחקי 7 של לברון בפלייאוף לאורך הקריירה?
יש לי נתונים על משחקי 7 לא בפלייאוף.
יש לך את נתוניי משחקי 7 ב פרה סיזן ?
זה מאוד חשוב לי. תודה.
33.2 נק', 9.3 רב', 4.8 אס'.
4 ניצחונות (גולדן סטייט 2016, ספרס 2013, פייסרס 2013, סלטיקס 2012),
2 הפסדים (בוסטון 2008, דטרויט 2006).
בכל שנה בה קבוצתו ניצחה במשחק 7, הם זכו באליפות.
בכל שנה בה הוא הפסיד במשחק 7, הקבוצה לה הפסיד העפילה לפיינס/זכתה באליפות (ב-2006 דטרויט הפסידו בפיינלס לספרס ב-7 משחקים, ב-2008 הסלטיקס זכו באליפות)
עוד נתון חשוב: 49.6% אפקטיבי. טרו שוטינג: 57.7%
נראה שהנתון האיזוטרי בפסקה השנייה עתיד להיהרס העונה.
הוא לא יהרס כי הקאבס יפסידו הלילה . . .
🙁
עדיין ייהרס, אלא אם כן אתה מאוד אופטימי ביחס לאינדי.
גיא, רק תיקון קטן ב2006 דטרויט לא הגיעו לגמר אלא מיאמי, שגם זכו בו עם נצחון על דאלאס.
תודה, צודק. התבלבלתי עם דטרויט 2005
תודה רבה.
בהחלט מרשים!
מקווה שהוא ישמור על הסטטיסיקה גם הערב..
לברון במשחקי הדחה:
10 ניצחונות, 9 הפסדים.
33 נק', 10.8 רב', 7.2 אס', 48.1% מהשדה, 31.5% מהשלוש, 64.2% מהעונשין.
בניצחונות יש לו 35.3 נק', 11.5 רב', 7.8 אס', 50.3% מהשדה, 34.8% מהשלוש, 75.3% מהעונשין.
בהפסדים יש לו 30.3 נק', 10 רב', 7.1 אס', 46% מהשדה, 29.3% מהשלוש, 55.2% מהעונשין.
מספרים מטורפים
קאבס מנצחים ב-4 הפרש. לברון עם מעל 40 נק מנגב ומייבש את הפרקט עם סטיבנסון ובודנוביץ.
https://www.youtube.com/watch?v=cmZXJsklxSA
הארדן מול הצרפתי?
https://www.youtube.com/watch?v=z-_rkYSmHwU
יפה!!!!!
ליוטה אין מה להפסיד,הם עשו מעל ומעבר למה שמצפים מהם,אני לא יודע כמה מכם זוכרים איך הם התחילו את העונה,הם נראו אז כמו קבוצת לוטרי שתיתן פייט לפיניקס בטנקינג,אני עדיין חושב שהשנה הם עשו טעות,הם היו צריכים לעשות טנקניג בשביל להיות באותו מצב כמו בוסטון ופילי,גוברט,מיטשל ועוד בחירת דראפט 1-5 השנה, יחד עם מאמן בין הטובים בליגה והם היו מסודרים לעתיד,אבל יוטה זה לא פרנצ'ייז כזה ועל זה אפשר רק להעריך אותם.
בכל מקרה בסידרה הזו בלי רוביו אין להם מה לחפש,יוסטון זה מאצ'אפ גרוע בשבילם,כי היתרון של גוברט מולם נעלם,אני צופה 4-1 ליוסטון בלי הרבה מאמץ.
במשחק המוקדם,ההפך הוא הנכון,אני כן מאמין שעל אינדיאנה יש לחץ מסוים,מצד שני, לברון אם לא יעבור כן יספוג ביקורות אבל בעיקר יש לו את הכיסוי של "הקבוצה מסביבו לא מספיק טובה" מה שמוריד ממנו קצת מהלחץ.
הרבה תלוי באיך המשחק יפתח,אם קליבלנד יתחילו בבליץ מה3 והקהל יתפוצץ זה גמור,אבל אם לא,ואינדי תשמור את זה צמוד הלחץ בQ רק יגדל,אני עדיין לא מספיק סומך על אולודיפו,ולברון עדיין יותר מנוסה מכל אחד אחר במצבים האלו,למרות שאני מקווה להפתעה אני עדיין הולך על לברון ושות'.
על לברון יש לחץ. זה המורשת שלו. הדחה בסיבוב הראשון מול קבוצה כמו אינדי זה מביך ברמות. לברון תמיד ירצה להראות שהוא גדול. כל הלחץ עליו. על אינדי אין שום לחץ אף אחד לא ציפה מהם לכלום.
נראה לי שאם המשחק בין הקאבס לפייסרס הולך לכיוון של ניצחון לפייסרס, משמע שלברון הולך להיות מודח מהפלייאוף מוקדם מהצפוי לאחר 7 שנות שילטון טוטאלי במזרח , יישבר כאן שיא תגובות של מעל 1,500… יהיה מעניין.
גדול מומי ! מי היה מאמין לפני שהעונה התחילה שפציעה של רוביו תהיה כל כך משמעותית..יוסטון ב-15, קליבלנד בעשר עם חמישים נקודות של לברון.
יוסטון תעלה ל1-0 .
בלי רוביו אין ליוטה סיכוי שגם ככה לא היה גדול מדי.
אבל יוטה יגיעו בלי לחץ כי אין מהם ציפיות לכן לדעתי נקבל משחק די צמוד
אינדיאנה קל ושלום לשיקוץ
תודה רבה לפריוויו המשפחתי, יפה לראות שמומי מצא בחורה קולחת לשון כמוהו
אין כמו ערב של פליאוף ביום ראשון: גם משחקים חמים, וגם שעה שמתאימה לבני אדם
וגם ערוץ אחד שלא משדר אף משחק 😉
תודה רבה מומי על עוד פריוויו מעולה
מישהו יודע אם יש שידור באחד מערוצי הספורט (5 או 5 לייב) לקליבלנד אינדיאנה?
5+ לייב
פאנן תודה 🖒
אנחנו ב-ללל נצטרך לדחות את החגיגות עד גמר המזרח שבו הילדים החצופים של פילי לא יספרו אותו וינצחו בקלות.בכל מקרה כל הכבוד לאינדיאנה שלמרות שהסדרה ב3-3 לאורך כל הסדרה ההרגשה שלי שזה תלוי בה והיא כל הזמן נמצאת צעד לניצחון.בכדי שזה יקרה אולידפו צריך לשחק כמו במשחק האחרון ואז אולי הם יצליחו.
אני כלכך מתעב את לברונית שאני מוכן שהנעלול הרקוב ינצח היום,רק כדי שאנכנו ב -ללל נמשיך לדקור אותו,
win win sid……… ינצח נמשיך לחרבן עליו יפסיד נצא במחולות
פריוויו ענק לא הפסקתי לצחוק (היום ביחס להיום זה הישג השיא שלך). איפה החבאת את סילבי ?אם אתה עוזב אתה יכול להשאיר לפחות אותה…?? 🙂
בכל מקרה אתמול חשבתי ללכת על הבאקס אבל היו כל כך הרבה נתונים שהבאת על בוסטון שהלכתי איתך וצדקת. היום חשבתי ללכת על הקאבס אבל אחרי שקראתי השתכנעתי. אני איתך על אינדי. ויוסטון כמובן. למרות שהמעודדת של יוסטון יכולה לתור בעיות בשיגורי טילים (חחחחחחח) אני במעודדות השבוע הולך על הרבעיה מהג'אז 🙂
תודה יא מומי 🙂
מומי פופוליסט
קרוב לוודאי שקליבלנד תמצא את הדרך לנצח
עזוב MBK אני סומך עליו 🙂
לכבוד היציאה לפנסיה של מומי , אנכנו ב -ללל מקדמים את מומי ל עין יושב ראש ,אתה גם מקבל פסל של אצבעות הרגליים של לברונית בעיצוב אישי
מומי, על הכיפאק. אין לי מצב רוח כי קרה דבר גרוע מאד-מאד במשפחה
מצטער לשמוע. רק בשורות טובות.
מנחם!? אני מחפשת אותך בנרות.
יש מצב שאתה חוזר אלי?
הסלולרי שלי לא השתנה
תודה רבה מומי!!!
גם משחק 7 בסיבוב הראשון(ועוד עם לברון)
גם משחק בחצי גמר המערב
גם שעות סופר נוחות
אי אפשר לבקש יותר!
המלך בסופו של דבר ינצח בשיניים.
לצערי, יוסטון הולכת לעבור את יוטה אבל יוטה יתנו פייט כמו שצריך. היום זה של יוסטון.
תודה מומי!
דבר אחד בטוח – אינדי היא הקבוצה הטובה יותר.
בסבירות גבוהה מאוד – ג'יי-אר ולאב ייתנו משחק טוב והרבה שלשות.
בסבירות הכי גבוהה – השופטים יעשו חיסול ממוקד לסיכויים של אינדי.
אני מקווה שאני טועה ושיהיה משחק הוגן בו הטובה יותר תנצח.
את הז'יטונים שלי בבראקט שמתי על טורונטו שתעיף אותם.
פריוויו יפה, מומי .
קליבלנד עוברת היום לחצי הגמר. לברון סוף סוף יקבל קצת עזרה.
יוסטון תעלה ליתרון . גם במצב רגיל היא פייבוריטית , ויוטה חסרה את רוביו וגם לא נחה מספיק.
אגב , אינפורמציה מעניינת שמצאתי – משנת 2012 ועד היום , המסיימת במקום הרביעי במערב בעונה הרגילה הפסידה למסיימת במקום החמישי , ללא חריגות .
קללת המקום הרביעי נפלה השנה על הרעמים .
אם היה לי את מנוע החיפוש של הבן הממזר הייתי מוכיח לכם שאני הייתי הראשון לזהות, הראשון להזהיר והראשון בשער שכתב שחור על גבי לבן בהופס קו איל שהקאבס הולכים להפסיד לפייסרס.
אתה מופיע בבראקט? כי שם אפשר לראות תכלס מה הימרת
הנה זה כאן. ואכן הימרת על פייברס!
https://www.nbabracketology.com/bracket/view/92475
*פייסרס
כן, נו.. בבראקט אני חייב לגבות. אני מתכוון שכתבתי את זה ברגע שהיה ברור ששתי הקבוצות נפגשות בפלייאוף (משהו כמו שבוע+ לסוף העונה..).
אבל נחמד לראות את הבראקט. תודה!
סתם בגלל שאני מחבב אותך (או אולי כדי שאוכל לצחוק עליך אחרי שהקאבס ינצחו ב-25 . תבחר מה אתה מעדיף).
http://www.hoops.co.il/?p=121506
תגובה 18
הופה..
יש על מי לסמוך.
יאללה אולדיפו, ברינג יור איי גיים.
אוי, המטאטא. המטאטא.
ממש לא
המרתי על קליבלנד בשבע אבל אשמח מאאאד שהמכוער יעוף היום. יהיה פלייאוף וכדורסל יותר נקי כשהוא לא בסביבה בלי כל הטלנובלות של הלברונית.
Strive4greatness#Nba-math#Mvp
https://pbs.twimg.com/media/Db4UYf2U0AA4eTJ?format=jpg
מה המקור של זה?
לאב וקווין על הקיצון של הסקאלה
מדהים
כל הוזי הללל {הליגה למשועממים לוקלים}
תכינו קובע , תכינו פומפה ותזמינו טור לקולונוסקופיה אצל גסטרו מומחה, כי אחרי החוקן שתקבלו רק הוא יוכל לעזור לכם.
אם כבר הללל: הליגה לליקוק למנחם
משעשע 😀
מי קובע ?
והאם לקבוע תור או לעמוד בטור ?
בלבלת
אני חוזר ומתרה לכל הוזי הללל {הליגה לעידוד לוזרים}
תכינו כובע , תקנו פומפה ותזמינו טור לקולונוסקופיה אצל גסטרו מומחה, כי אחרי החוקן שתקבלו רק הוא יוכל לעזור לכם.
חחח
"לעידוד לוזרים"
ענקקקקקק
🙂
אני חוזר ומתרה לכל הוזי הללל {הליגה לעידוד לוזרים}
תכינו כובע , תקנו פומפה ותזמינו טור לקולונוסקופיה אצל גסטרו מומחה, כי אחרי החוקן שתקבלו רק הוא יוכל לעזור לכם.
אתה עושה לעצמך לייק וענק נכון?אין מצב שאדם אחר חושב שההומור שלך מצחיק.
אחי אתה מתעקש
קובעים תור לרופא ועומדים בטור
מזל שלמייקל לא היו את האחוזים שלך
חחח מידן.
השועל – ממתי למציאות פשוטה קוראים הומור
תלוי מי מסתכל… ועל מה…
תענה עכשיו לשאלה
מה השאלה
"אתה עושה לעצמך לייק וענק נכון?אין מצב שאדם אחר חושב שההומור שלך מצחיק"
תרשה לי להתעלם
זו הודעה באשמה?
לפעם הבאה תחכה חמש דקות לפני שאתה מגיב לעצמך. יותר ריאלי.
ברור שקליבלנד מנצחים היום…….
מה שכן יוטה יפתיעו ויקחו את גיים 1
אין מצב שיוטה תיקח את גיים 1 ולא רק מחמת הלו"ז
לא בטוח שקליבלנד מנצחים + הלוזריות של הג'אז לאורך שנים
דקה וחצי. אתה משתפר.
תודה על פריוויו ענק מומי ! הצלחת להרים לי את המורל
בקשר למשחקים היום :
קליבלנד נגד אינדי אני אלך עם הלב אני רוצה שאינדי תנצח
יוסטון נגד יוטה אני אלך עם השכל יוסטון תנצח בקלות
,תומר אני בול כמוך:
קליבלנד נגד אינדי אני אלך עם הלב אני רוצה שקליבלנד תנצח
יוסטון נגד יוטה אני אלך עם השכל יוטה תנצח {לא} בקלות
שמישהו יתקן אם אני טועה. לברון וווסטברוק הם תאומים זהים במשחק שלהם. שים את ווסטברוק במזרח. ישחק 52 פעמים בעונה נגד קבוצות פח. יקבע את הסגל עם שני סופרסטאר בפריים וקלעי שלוש שופרה דשופרה. סדר לו בוס כנוע שישלם את חריגות השכר האסטרונומיות. תרשה לו צעדים ועבירות חופשי. הוא יהיה ה GOAT כל שנה בגמר
ההשוואה לא נכונה.
את ווסטברוק צריך להשוות לקובי –
לא מכיר זריקה שהוא לא אוהב. אחוזים לא משהו. צריך גבוהים דומיננטיים שיצילו אותו (ע"ע ה-"קובי אסיסט").
אם היו לו (לווסטברוק) טרייפקה של שחקני 7 פוט בשיאם, או איזה שאקיל לצדו,
אז היה מצליח להגיע לפיינלס, ואולי גם לגנוב פיינלס MVP.
גיא – המשחק טעון ואני מקווה שהמשחק יעבור בשקט בבלוג
לכן אשתמש בשפה יפה
ההשוואה לא במקומה ,קובי הביא 2 אליפויות עם ביינום וגאסול
לא שיא ולא נעליים
נכון שבחירת הזריקות שלו הייתה פרמטר שלוקה בחסר אבל איפה הוא ואיפה ווסטברוק
אתה לא מסכים שאם ווסטברוק היה משחק בקבוצה מזרחית כלשהיא הוא לא היה שולט ודומיננטי יותר ? אני חושב שכן
וקובי לא גנב שום פיינלס MVP זה לא הוגן לכתוב את זה
ווסטברוק ודוראנט לא נופלים משאק וקובי ששיחקו עם – ריק פוקס ,הורי ,פישר
זה צוות מסייע ברמה נמוכה
מידן,
זה טראש טוק.
מה ההבדל בין התגובה השטותית שאני כתבתי, לתגובה השטותית ששעיה כתב?
לדעתי זאת הטרלה
בתגובה של שעיה יש 40 אחוז הגיון
אולי 40 אחוז היגיון עקום.
הטרלה?
כן.
אבל זה לא משנמך את הדיון לרמה של תגובות לגופו של כותב.
ולכן לגיטימי.
אני לא מוצא הבדל בין ההטרלה שלי, לזו של שעיה, חוץ מזה שאתה אוהד של קובי,
ואני של לברון.
איזה 2 טרולים
אני ממש לא מנסה להטריל כאן. ההשואה ששעיה עושה היא מגוחכת במכל כך הרבה סיבות (גם זו של גיא).
אפשר לא להסכים אבל לא ניסיתי להטריל. אני מאמין גדול בפיתוח מורשת במזרח לכוכבי על שכושלים במערב
היה צריך שמישהו יקרא לילד בשמו (שתגובות מסוימות הן לא יותר מסתם עוד הטרלה).
תודה.
אני חושב שבניגוד לכל מבלבלי המח שהתאנדר כן היו יכולים לקחת גמר כלשהו בתקופת ראס-דוראנט
אני מזכיר לכולם שבשיאם שניהם עברו כל אחד בתורו פציעות שהרסו את הריצה של הקבוצה
אני אתקן את ההשוואות של שניכם.
את לברון יש להשוות לסמי אוג'ליי. שניהם שחקנים חזקים, משחקים הגנה כשממש צריך ויש לכם איזו עדות שסמי לא יכול לקלוע ולנהל משחק כמו לברון אם יקבל הזדמנות והגנה מהשופטים? תודה.
את ווסטברוק אפשר להשוות למשפחת עופר. אף אחד מהם לא בפלייאוף כרגע.
מקווה שלאולדיפו לא ירעדו הביצים היום , אינדיאנה הייתה הקבוצה הטובה יותר בסדרה והם צריכים לקחת את זה.
האם רצף נצחונות גיים 7 של המלך ימשך? (כרגע 4)
לו יהי
יש למישו שידור ב-HD?
אין סיכוי שמומי נשאר לעונת פרידה? 🙁
ברור שאי אפשר לוותר על המשחק בין קליבלנד לבין אינדי ומיותר לציין בעד מי אני..
ברוך שובך פלו ג׳ו
מומי והטמיר דאגו מאוד
היו שמועות שעברת לבלוג של וואלה ספורטז
ברוכה הבאה!
את איתנו ב- "נהללל"
(נגד הללל)
תודה למומי וסילבי
נסכם את ההכנה למשחק בקצרה:
LLL
אפשר קישור בבקשה?
קישור
http://buffstreamz.com/watch/nba-45.php
יש למישהו קישור שעובד טוב באייפון??
אמן ומישהו ישלח קישור!
שקט בבית !!!!!!!!!
לאצחושב שאינדי תצליח להתמודד עם לברון.
נחמד אחרי פלייאוף של הרבה ברנט בארי מקהייל ווובר ון גאנדי חזר לפרשן
גיילן רוז הימר על פחות 20 נק של לאב עם לפחות 4 שלשות. פול פירס צחק
גם אני 😉
גם אני מהמר על זה 🙂 ולפחות 40 נק שלברון
לפרק, לפרק, לפרק
אוירה של יום היסטורי באתר
סוג של גיים 7 בגמר
לא כל יום אהוב האתר יכול להיות מודח בסיבוס הראשון
לגמרי
רק מראה את הכח העצום של לברון בליגה
ואני לא ממחנה לברון
חחח לברון ראסל דוראנט וקרי והארדן הכי מעניין כמה שלא תשנאו אותם אין ליגה בלעדיהם.
הולכת להיות מחצית מציקה של רפרושי אפליקציית הNBA מקווה שאגיע למשחק צמוד
אני במשחק כיפי, אינדי מפסידים אני מנגב את הפוסט עם ויקטור וסאבוניס
לברון מפסיד אני מנגב את הפוסט איתו. מה שנקרא WIN WIN
אני לטובת לברון, בא לי פילי לברון בגמר המזרח שיהיה מעניין ואני מאמין שלהיות מלך חדש יש לחסל את המלך הישן.
למי שרוצה גמר מעניין לקום אליו כדאי לכם להיות לטובת פילי, הם היחידים שמסוגלים לתת בכלל קרב לגולדן, גם לנו יש גאנרים שיכולים לדפוק שלשות.
אתה באמת ובתמים חושב שזאבוניס וויקטור לא עשו מעל ומעבר למה שציפו מיהם בתחילת העונה?
\מה הזלזול הזה כאילו הם היו מועמדים לאליפות…לפחות הם הצליחו להגיע למשחק 7 מול השחקן הטוב בעולם לעומת הכוכבים מאוקלהומה.
קליבלנד עולה בחמשייה ללא אף שחקן שהגיע בטרייד !
זה מטורף אתה לא עשית טרייד על הדד ללין לחזק את הספסל
אולי משחק אחרון של לברון בפלייאוף בכלל
יש למישהו לינק אחר שעובד? תודה
http://ripple.is/nba/2631-pacers-cavaliers-intl-espn
נסה פה
הקלידו את התגובה כאן…
יאללה מלחמה!
קוליסון זה שחקן שלא מתאים לרמת פלייאוף
או הנה השופטים מתחילים
ת'ומפסון הגבוה פותח בחמישה מאז החוזה מקס' הוא מככב רק
בחדר המיטות
לאב כמעט שבר את הצילינדר. יכול להיות שהוא צריך משקפי ראיה?
שריקה הזויה 1
אינדי בזבזו את כל התחמושת במשחק הקודם ?
אוי ואבוי
לברון מטורף.
פריווי מהסרטים! אני לא מטרוגייסואל אבל אם היית פה עכשיו היית מקבל נשיקה
וואווו לאב לא במשחק 0 מ4 ו3 זריקות אפילו לא פגעו בטבעת
יפה שימון הערת אותו
חח מישהו צריך להעיר אותו
לאב לא בנוי למשחק מול שמירה. הוא יכול רק לזרוק חופשי
כמו פול פירס ,צחקתי מהתחזית של ג׳יילן רוז
איפה לאב של מינסוטה שהיה מפלצת ריבאונד וטורף טבעות ?
*כריס בוש אמר שזה לא יעבוד
אני דווקא הולך עם רוז לאב היום לפחות 4 שלשות ו20 נק!
לאינדי רועדות הידים
אינדי עלו עם חיתולי האגיס, הם יעבירו את החיתול לראפטורים
לברון עם 4נק, עבירת תוקף 1
לאנס סטיבנסון צריך לעלות קצת להכניס גבריות
כזה "גבר" לא הייתי לוקח לשום יחידה קרבית
זה רק כי לא מסתדרים שם טוב עם גברים שנושפים באוזני גברים.
לינק?????
עזרה הושיעו אחים!!!
http://buffstreamz.com/watch/ nba-45.php
תוריד את הרווחים
למה אינדיאנה משחקים לאט
אינדיאנה עם סל שדה ראשון המשחק דקה 5
אידני בקצב של 48 נקודות #כשהסטסיטקה משקרת
הלב רוצה אינדי, הראש אומר שאין מצב שלברון וסילבר מפסידים הערב.
יוטה חמודים והכל אבל בלי סיכוי ריאלי. היום ייגמר ב+15, סה"כ 4-1
זהו המשחק התחיל
6 כדורים חוזרים לtt
אני מאוד אוהב את קווין לאב אבל לא זוכר שום התעלות שלו בשום משחק חשוב
תמונת השיפוט מתבהרת
ראיתם איך לברון חילק הוראות בהגנה והפקיר את בויאן גמרי על ה-3? אבל אף אחד באינדי לא ראה. הוא ולאב סתם דיברו בטיול באמצע המהלך חח
בחייאת אינדי, זה לא הזמן לתת לתומפסון לחזור לחיים
קרדשאיין בא לשחק אהה
מבין אותו. לא רוצה לחזור הביתה
יש ניצוצות
תומפסון נותן עבודה,בדר"כ הוא נהפך לשאק רק שהוא מול הורפורד.
ותודה לסילבי שמחזיקה למומי את הביצים מחוץ למים הקרים, כמו שאומרים אצלנו בקיבוץ.
מידן, תודה גם לך
חמשיית הרטרו עושה את העבודה
אינדי בהלם
טריסטן משמיד את אינדיאנה
לא מבין את תכונית ההגנה הזו של חילופים לא מחויבים של קליבלנד
וואי תומפסון לך לעזאזל
טריסטאן חזר לשחק כדורסל
זה נס יותר גדול מניצחון של אינדיאנה פה
ו… נגמר
מעולה, טרנר בחוץ
מה הריוויו הזה עכשיו?
איזה גועל של נפילה
יווו למה לברון לא מתרכז בכדורסל ריבונו של עולם הקבוצה שלך בקצב מצויין אתה הולך לקו מה עכשיו כל הדרמה קווין שואו שלך
המלך הבכיין לאנס עשה לי
זה הגאונות והניסיון של לברון,גם אם לא יקרה פה כלום, השופטים יבדקו את לאנס בזכוכית מגדלת כל המשחק עכשיו.
"גאונות".
יואו קיבל מכה קטנה בראש כולם בהלם
סטפנסון צריך לקבל הרחקה על דבר כזה
אין מקום לזה בכדורסל
הרס לעצמו את כל השתלת השיער
לברון פצוע קשה לא יודעים מה יש לו
Sniper in the building
אני רואה שאולדיפו ב0 מ4 מהשדה, לאנס צריך להוריד לו סטירה ומקמילן צריך להראות לו את ההטבעה שלו על לברון מהמשחק הקודם שיתעורר טיפה.
זה הכל בגלל ראסל, זה האנרגיות שלו.
שחקן כמו TT אתה רוצה להרוג ממש.
איפה היית;עד עכשיו, יא אוכל חינם שכמותך?!
כבר עכשיו יש לו 7 כ"א (או יותר?)
נראה לי שלברון עשה לו "שיחת מוטיבציה" רצינית
ההצגות של לברון כאילו ירו בו בראש מעצבנת
לאנס הבחור הכי מצחיק בליגה
לברון עושה בשכל, לאנס בלי מוח שור מועד ויעשה הצגות יפעיל לחץ שיורחק. לא שונה מכדורגלנים
טריסטן וגי אר וקורבר ולאב משחקים הכי חזק שיש להם וזה לא נראה טוב לאינדי. אם הם לא ישברו אני מקווה לראות התעייפות שלהם בהמשך.
אני אומר לאנס חוטף את הטכנית השניה עד סוף המחצית
הליגה לא רוצה תירס והם מבהירים זאת כבר מהתחלה
די לבכות, תשתחווה למלך, העבדים של שדות התירס התכוננו להשתחוות.
השיפוט מעולה והיה גם פלגרנט כי לאנס בכוונה נותן את המכות האלו.
לברון לא בהכרה
איזה בכיין יאללה
היחיד ביקום שיקבל עבירה טכנית לזכותו על דבר כזה
חחח סאבוניס אוויר אתם שומעים מישהו מהספסל של הקאבס כל הזמן צועק TAKE HIM TAKE HIM כל פעם שסאבוניס ובויאן עליו 🙂
ללא התעלות של אולדיפו אין על מה לדבר היום
אולדיפו יעלה ויעזור לאינדי כמו שהתעלה שנה שעברה מול יוסטון ועזר לראסל. שחקן לקבוצות קטנות לעונה סדירה ומאד מוגבל.
זוכר שצפית מטאטא בסדרה הזו? (יש לינק, כמה תגובות למעלה)
למה אתה חושב שזה לא קרה? כי אינדיאנה היא קבוצה קטנה ואולדיפו שחקן מוגבל?
אם כל הכבוד לשיפור שלו,אולודיפו זה שחקן סטריקי,משחק אחד כמו אולסטאר,משחק שני כמו בר טימור,ממנו לא תבוא הישועה.
וואו לא יודע אוהב את אינדי אבל לברון נותן פה תצוגה וואוו
מי אתם אנשים שיגידו שלברון קשוח אחרי מה שראינו עכשיו?
אף אחד לא יכול לעצור את לברון
ברגע ששמו את טוני ברודרס שופט זה ברור שהליגה רוצה שלברון ינצח והם בחרו את צוות השיפוט שיעשה הכל כדי שזה יקרה .
באינדיאנה אין סיכוי
מה מיוחד בשופט הזה ? בן דוד של סילבר ?
שופט שכולם שונאים. גם ביוסטון. כנראה שהוא עושה עבודה טובה.
קשור איכשהו לניק רייט?
טרנר עם 2 עבירות, לאנס עם 2 עבירות..
כשאינדי מתחילה ככה זה לא נגמר טוב
בושה! מכור?
צריך לשלוח את סטפנסון לקורס דיג עם ראסל ווסטברק
טוחנים את סטיבנסון
לאנס הטיפש בא לעורר פרובוקציות חושב זה יעזור לו חח.
כשהוא במוד, אין שני לו.
איזה בכיים יש פה מאוכזבים שאולדיפו וסאבוניס נחנקים ולברון טוחן את סטיבנסון הדביל. חכו מה יהיה מול טורנטו אני בכלל יצחק שהמלך ינגב איתם את הפרקט. אינדי קבוצה פח זבל שאין מצב שלברון יפסיד להם.
אם לברון איכשהו יפסיד לאינדי חחח זה יותר ממה שקרה לו ב2011. ראסל ווסטברוק יראה גורדן לידו
טורונטו ב5.
בואנה אתה עף…
חכה רק התחיל
גם אם לברון היה מפסיד 4-0 לאינדי ראסל ווסטברוק היה יכול לצחצח לו תנעליים
ההבדל הוא שראסל ווסטברוק בקבוצה עם פול ג'ורג' אדאמס וכרמלו. שים את לברון בקבוצה כזאת והם מועמדים חזקים מאוד לאליפות
חחחח לברון עם מלו לא עובר סיבוב במזרח. מלו יהרוס הכל. בלי מלו מסכים איתך שהיה עובר את יוטה. מול יוסטון היה מקבל בראש.
אה רגע לברון לא הפסיד עם וויד ובוש ולנילים אירופאים ב-2011 ו-2014 שהיה פייבוריט? אה ולא נגרר לגיים 7 מול גורג והיברט?
אולודיפו ממחר מופיע על קרטוני חלב.
אין הרבה קבוצות בליגה שיכולות להתמודד עם לברון כשהוא בא לעבוד
איזה טיפש הלאנס הזה ,למה הוא דופק את השלשות האלה?
עכשיו השופטים ידביקו לו שלישית על זה
אמרו לך פעם שאתה קורא מחשבות?
אינדי ברבע מזעזע רק במינוס 12
מבחינתם לא יכול להיות יותר גרוע
OH MY
12… אפשר לחזור
יאאלה בקטנה 12 הפרש
אינדי לחלוטין לא במשחק. החבר'ה הצעירים לא מוכנים למעמד.
היה להם צ'אנס לגמור את זה 4-1 והם פספסו.
חחח סאבוניס השתפר להיות השטיח של לברון אחרי שעזב את ראסל, נייט מקמילן אחד המאמנים המפגרים. דביל תביא דאבל טים,תוציא לשחקן הנורמלי היחיד את הכדור מהיד, מאמן דביל.
אשאל שוב:
זוכר שצפית מטאטא בסדרה הזו? (יש לינק, כמה תגובות למעלה)
למה אתה חושב שזה לא קרה? כי אינדיאנה היא קבוצה קטנה ואולדיפו שחקן מוגבל? כי מקמילן מאמן דביל? כי סאבוניס שטיח שהציל את אינדיאנדה במשחק הקודם?
כן, הם פח.זה שלברון לא עשה עליהם סוויפ זה מספיק מביך.
הם לא מסוגלים על קייל קורבר ולארי נאנס חח ולאב אחרי תקף חרדה. כל המעונה אמרתי שמקמילן לא מאמן, בינוני וטיפש, השחקן היחיד שיכול לעשות נק ומשאיר אותו לאחד על אחד מהלך אחרי מהלך מול הוניל האירופאי. סאבוניס פח של שחקן, מחליף באינדיאנה זה מה שהוא וזה מה שישאר. אמרתי לך אני שמח היום בכל מצב, אם אינדי מנצחים אני חוגג על ההשפלה של לברון ולהיפך
מה אמרו לך לאחרונה על מציאות והמצאות?
לפחות קבוצה פח עם שחקנים פח ולא מאמן החזיקו משחק יותר מראסל האדוניס.
ולתקוף את התקף החרדה שלאב היה כל כך פתוח לגביו? נמוך. גם בשבילך.
גם ראסל יצא פח מה נעשה עף מול פחי נגרים.
או שתשנה את ההגדרה שלך לפחים ונגרים.
די נו, זה מביך התגובות האלה. גם אם אינדיאנה יפסידו הערב, הם נתנו יופי של פייט ומפסידים נטו בגלל תצוגות על אנושיות של לברון. בוא רק נזכור שבתחילת העונה הרוב המכריע של הגולשים פה צפה להם להיאבק על בחירות דראפט גבוהות.
אתה מדבר כאן כאילו היה סוויפ קליל.
אינדי היו הקבוצה הטובה בסדרה הזו וקליבלנד יצאו במזל גדול .
היה ברור שמשחק 7 בקליבלנד זה לא משהו שהם יכולים להתמודד איתו, אבל יחסית לקבוצה כל כך צעירה, כל מה שהם עשו לאורך כל השנה ובסדרה הזו לא משנה איך יגמר המשחק יחזרו הביתה בראש מורם והרבה אופטימיות.
נו לא קלטת עדיין? תקרא את אדיסו, תן להנות. אבל באמת ויקטור אחלה שחקן אבל לא טוב כמו שחושבים פה.
סאבו סתם מחליף באינדי לא באמת, לנפח אותו לשחקן תותח זה ההטרלה האמיתית.
שמעון כל תגובה שעוברת אני משתכנע יותר שאתה עושה זאת בשביל הטרלה
נו ברור מה קרה לך? למה אתם לא מטרילים עם השיפוט? אני נהנה קצת מאיך שויקטור וסובי נראים, ואם הם ינצחו אהנה מהפסד של לברון, זה אחלה משחק בשבילי, זה כמו גמר פילי אוק בשבילי.
אני גם מגחך כתגובת נגד על התיאוריה של מי שעוזב את ראס פורח שמטרילים גם מריצים פה.
השופטים בונים את המומנטום. ירסקו את אינדיאנה עד המחצית ואז לא ידרשו לשריקות הזויות בסיום. אף אחד לא זוכר שריקות של חצי ראשון.
הפייסרס בהלם טוטאלי. משחקים כאילו נפגשו אתמול.
רק סטיבנסון לא רואה בעיניים.
יאללה, עוד משחק 7 עם בלואו אאוט? אני מאמין שאינדי יחזרו.
ויקטור ויקטור איפה אתה ויקטור
לברון בבעיה,אני לא רואה את טורונטו עוצרים אותו,הוא תמיד מאכיל אותם מרורים,ואז לפגוש את פילי בגמר המזרח,אותם אני לא מאמין שהוא יכול לעבור. והנה מגיעה הבעיה,להפסיד לפילי זה אוטומטית יגרום למעבר שלו אליהם להראות עלוב ביותר,לא קרוב לדוראנט עלוב אבל עלוב בדרכו שלו,מבחינתו של לברון הדבר הכי טוב שיכול לקרות לו זה הפסד של פילי לבוסטון.
מעניין לראות שהשחקנם מהטריידים לא פתחו
קבוצה שלמה + מאמן בהלם בקו"ם
נייט מקמילן הגיע? לא מנסה שום דבר לעצור את לברון… ואני אפילו לא אתחיל לדבר על ההתקפה שלו שלא מסוגלת להוציא זריקה טובה
לברון מפוקס, ריכוז טוטאלי, הגיע מוכן ועוד מעט השלשות של החבר׳ה יתחילו ליפול. המשחק הזה יסתיים לפני החצי
חחח איזה שמירה על לברון חחח בגיים 7. נייט מקמילן מאמן העונה
שמעון, קח את זה כהערה בונה – אתה עושה פה דברים יפים באתר אבל לאחרונה התגובות שלך נהיו בעלות אופי של טרול. חבל.
תן להנות, אני נהנה כאוהד, וגם קצת מטריל (הספיק הבאסה על ראסל), אל תתיחסו ברצינות, לא להתעצבן שלברון מנצח.
לסטיבנסטון יש כדורסל
לא ברור מה כל הטראשטוק הזה עוזר לו
השופטים רק מחפשים אותו בגלל זה
זה כל מה שהוא טראש טוקר עם קצת כדורסל. גימיק.
גם היום לא נקבל גיים 7 מותח
מה רוצים מאינדי? כשלברון בא ככה יש רק קבוצה אחת שיכולה לעצור אותו. מעניין כמה משחקים הוא יכול לשמור על הרמה הזה.
למה לא דבל טים על לברון?
ששש אל תגלה להם
הקאבס עדיין מסריחים אבל אינדי עדיין לא הופיעו בכלל להתמודדות
הצגה של עז!
זה מה שקורה כשלברון מריח משחק 7
ניפגש בגמר המזרח, שם זה המקום האמיתי עד אז נהנה לראות אותו מול לאורי ודרוזן והכוכב ון וליט חח
אם כמה שלברון במוד כרגע,הוא חייב לשבת כמה דקות.
בכל המשחקים הקודמים הוא כבר לא יכל לתקוף ברבע האחרון
שמעון אני לא מבין אתה מנסה להקטין את דיפו וסאבוניס כדי להגדיל את ראסל אחרי הפאדיחה הגדולה שלו? לא יילך לך. ראסל גמור אף כוכב לא ירצה לשלק איתו יותר. נגזר עליו להיות בשולי הפלייאוף..
אולדיפו וסאבוניס אין מה להקטין אותם. הם תמיד היו קטנים וישארו קטנים לעד. אני רק מדגיש כמה הם גדולים
זה פשוט מעורר רחמים.. מצטער לבשר לך
תן לי להנות בשקט :).
שנהניתם על ראסל לא הפרעתי. עכשיו תן להנות, נשאר פילי והפסד של לברון בהמשך להנות מהם. היום תן להנות מהפסד של אינדי ולראות כמה אולדיפו תותח
מסכים
אני אהנה היום בכל מצב זה אחד המשחקים הכיפים. אם לברון יפסיד אני מקפץ משמחה. אם אינדי עפה אני גם שמח.
לשחק*
אל תגחיך את עצמך
אינדיאנה עייפים
אינדי תחזור
זה בטוח
לברון לא נח בכלל ואינדי קבוצה שלא מתפרקת בקלות, במחצית השניה סרט אחר!
רק על זה שהוא נותן לאולודיפו מנוחה יותר מ2 דקות מגיע למקמילן להפסיד,יא חתיכת אידיוט זה משחק 7,לברון הולך לשחק 46 דקות לפחות,יאניס ומידלטון אתמול שיחקו 40+ דקות,טייטום שיחק 40 דקות,זה מעניין שאולודיפו רצה להשיג טריפל דאבל במשחק הקודם לא היה לא בעיה לחזור שהמשחק היה גמור רק בשביל זה.
איזה תצוגה של המלכה הקירחת, יא אללה.
אינדי בהלם טוטאלי. מקמילן חייב לתת להם שתי סטירות ומהר לפני שהמשחק בורח אבל הוא ישן בעצמו. שוב אין פתרון לטראפים על אולדיפו,נותנים לברון מרחב חופשי מדי, חייבים להתאפס
שופטים משוקצים
בוגדנוביץ' הטיל עכשיו ביצה בג'אמפ שוט.
איפה אולדיפו? אפס נקודות
רק לי בוגדנוביץ מזכיר את דורון שפר?
כן
קלארקסון מביא את המפנה
עכשיו זה הזמן שרואים שלברון מתחיל לנוח על המגרש.
זה רק תחילת המשחק, ואינדיאנה קבוצה טובה יותר.
רק 8 כרגע, אז נראה שיהיה משחק. חבל להספיד סתם קבוצה טובה שסיפקה לנו עונה נהדרת עד כה
הנה נכנסים למשחק
הכל בסדר , לברון כבר לא בן 23, לא ינוח וייגמר לו החמצן חפני תחילת הרבע הרביעי
קלרקסון זה כאב כעשן לעיניים כחומץ לשיניים מה זה ריבונו של עולם??
יאללה אינדי – חוזרים – החבר׳ה מהטרייד של קליבלנד בהלם
את הכי קל לברון פספס
או או.. סימני חיים.
לסאבוניס ג'וניור אסור בתכלית האיסור לשאת את שם המשפחה הזה,הוא רק מביא בושה לגדולה של אביו.
התחילו להתעורר מההלם
טירון לו חייב להתעורר
שאריות הספסל של הלייקרס מראה את היכולת שלו
הבחורה השקיעה בשלט
סבוניס נפלא
אחלה קבוצה ואחלה מאמן שעשו את הבלתי יאמן ומשכו את הסדרה ל7 מול השחקן הטוב ביותר כשהם מראים עליונות באופן כללי בסדרה.
לתשומת ליבך מר שמעון המזלזל
זו ממש ממש קבוצה של מאמן.. מראה שכדאי להיפטר מכוכב שלא נמצא במקום הנכון בראש ולא רוצה להישאר
יופי יאללה שיהיה משחק שבע כמו שמשחק שבע צריך להיות
קליבלנד חושך….בלי לברון זה ייגמר בתבוסה
Sloppy, sloppy everywhere
עזבו את הנער (שמעון)
הוא לא מתכוון אחד לאחד לכל מה שהוא אומר, זאת התגרות כזאת כמו בין אוהדים ביציע. מזכיר בול את מנחם הגדול
בדיוק!!!
אבל אני באמת מתכוון שמקמילן פח זבל של מאמן, מה הוא עושה רבאק תביא דאבל טים יא חתיכת טמבל על 2, צריך לעשות מקבילית המוחות עם נייט ובילי
הוא הביא דאבל טים וקיבל בראש. לברון אולי השחקן שמתמודד עם דאבל טים הכי טוב בנבא
בהיסטוריה
וואללה צודק לא מצליח לחשוב על שחקן שהיה טוב ממנו בהתמודדות כם דאבל טים
הביא שהמשחק גמור
הנה דאבל טים …ומה יצא?
שלשה של לאב ועוד 2 של טי טי
יש אוהדים שגם זורקים אופנועים בוערים בין היציעים. לשאול את האופנוע של השכן?
OMG
וזה רבותיי grateness
כשלברון מחליט לנצח את המשחק אין לאינדי מה לעשות. התקווה שלהם שהוא יתעייף בחצי השני
ענק בין גמדים – לברון ג'יימס.
אל תאשימו את אולדיפו- הוא עדיין בהלם מהמאורעות שעברו על האלטר אגו שלו הפנתר השחור בסרט החדש של מארוול
ממש הגדולים מול הקטנים בשכונה – מדהים שלברון וטיי לו יכלו לעשות את זה כל הסדרה וחיכו למשחק השביעי בשביל לעשות את המובן מאליו
אולי לברון יטביע את לאנס לתוך הסל ואז יקבל דאבל טים?
Goat
וקשה לי להגיד את זה
סליחה מכל המשפריצים פה על לברון אבל הוא משחק נגד אוויר. ההגנה של אינדיאנה מחרידה פשוט בושה וחרפה
והם עדיין במשחק….
נשאר כאן עוד איזה שלול הבנה שיש לו מילה רעה להגיד על לברון? ואומר את זה אחד שהפוסטר היחיד שהיה לו על הקיר בילדות היה של ג׳ורדן
לא צריך לחפש הרבה, הודעה אחת מעליך.
אני מהמר שהוא גם שמאלני קיצוני
כן
ואומר את זה אחד שהפוסטר היחיד שהיה תלוי לו בחדר בתור ילד היה של סמנתה פוקס
הייתה מרפסת בחדר ?
תמ"א 38
לא ראיתי מהלך יותר יעיל מלברון בפוסט
ממש חוכמה זה כמו שאני משחק עם הבנים הקטנים שלי
אנטישמי מק׳מילן מייבש את ליף כאילו הוא תמר מג׳הול בגליל התחתון
יותר מדי קל ללברון . מקמילן ישן
כמה שיותר הסתכלות במצלמות.
יותר מנוחה ללברון
מקמילן נראה כמו קארל ווינסלו מאריזה משפחתית,ומסתבר שהוא מאמן גם באותה רמה כמוהו,כמה זמן עד שהוא מגיב לפוסטאפ של לברון,אידיוט שכמותו.
כמה דלק יש לו במיכל ?? לברון מדהים
היום בו יבטלו את ההליכה המטופשת ל- replay center יהיה יום חג לאוהדים.
וואו שכחתי לגמרי מטיג'י ליף,הוא מזכיר לי את נדב "היונה" הנפלד.
לפני שאתם עפים עם ההשוואות למייקל רק אזכיר ששיא הקריירה של מייקל בפלייאוף זה 63 מול בוסטון של 86, אלופת אותה השנה,. ולא מול קבוצה בינונית במשחק הגנה נוראי ואיום
לברון לא עושה הגנה?
כבר עם 2 חטיפות פשוט לא אנושי
לברון מקום ראשון בכל הזמנים בחטיפות בפלייאוף עובר את פיפן
עכשיו הראו את דונובן מיטשל. 28.5 נקודות למשחק בסיבוב פלייאוף ראשון אי פעם מול קבוצה שכולם הציגו כקונטדרית פוטנציאלית. בינתיים הוא רוקי העונה שלי
ההגנה של קליבלנד גורמת לי לרצות להקיא!!
מחצית של 26 נקודות מצד לברון וזה לא שהוא ניסה בכוח או כפה את עצמו. תענוג צרוף. כשהצוות המסייע פוגע, קליבלנד נראית לא רע.
גייאר וקורבר לא יכולים לשמור על גארדים מהירים.
זה היה גמור אם טירון היה מוצא לזה פיתרון
לכל האנשים שמקניטים את אינדיאנה: בתחילת העונה לברון וקליבלנד הוזכרו כמועמדים לטייק רביעי מול הווריורס בגמר, בעוד אינדיאנה הוזכרה כקבוצת לוטרי , עם שחקן שמהווה אכזבה. נכון לסדרה הזו הקבוצות דיי שוות, שאולדיפו השחקן המשתפר של העונה, ובמקום לרדת על מקמילן, צריך להוריד לפניו את הכובע. לעומתם קליבלנד בנסיגה לאורך כל העונה- נראה אם לברון יספיק כדי לעזור להם להגיע רחוק גם בפלייאוף הזה
Right on!
שיא קריירה של לברון בפלייאוף עומד על 49
החמצתי את כל החצי הראשון. אני מבין שללברון היה חצי נפלא
חצי מושלם
26 נקודות
אם 26 נק', 5 אס', 4 ריב', 2 חט' ב70% מהשדה בשני רבעים נחשב טוב, אז כן, היתה לו מחצית לא רעה.
לא ברור לי למה ג'וזף לא מקבל יותר קרדיט הוא הרבה יןתר טוב מקוליסון (שדווקא בסדר היום).
קוליסון עובר את גייאר בשתי צעדים
ואז זורק לבנה
17 נק' 5/6 מהשדה זה נקרא לבנה?
ראית איך לברון שומר על ג'וזף? עומד על קו העונשין ותוקע את ההתקפה של אינדיאנה כשהוא נותן לג'וזף לזרוק כמה שבא לו
יש כאן חכמים המאשימים את המאמן בבעיות הגנה מול לברון.
הבן אדם עשה מה שאפשר מולו בחומרים העומדים לרשותו ,אין מה לעשות שברגע ששחקני החוץ של הקאבס פוגעים יש ללברון יותר מרחב פעולה,או שיקח את השומר לסל או ברגע שיבואו לעזרה ימצא את השחקן הפנוי .
דייי להסיק מסקנות על פי משחק אחד.
חוץ מזה שויקטור לא הגיע למשחק בינתיים …נקווה לראות אותו במחצית השנייה
הוא יגיע כמו שפול גורג הגיע
חכו לסוף המשחק.
אם יהיה צמוד, העייפות של לברון תדבר.
אינדי באו להפסיד. אין ריהאונד, אין דבל טים על לברון ואולדיפו לא מתרומם בכלל.
מה קרה להם בריבאונד, אלוהים לא מסוגלים לקחת ריב הגנה.
אולדיפו צריך להתעורר ויש לנו משחק.
אם נשארים צמוד ללברון ייגמר האוויר בסוף. צריך לשחק עליו כמה שאפשר בהתקפה ולאלץ אותו לעבוד. שלא ינוח.
לינק מישהו?
מה lose ball
עזוב, רואים שאדם סילבר עשה הכנה טובה למשחק
תכף תגיע אספקת בלוני החמצן
ריבאונד הגנה שערורייתי ומשחק התקפה רכרוכי.
ועדיין, יש סיכוי לפייסרס.
טורונטו יושבים כולם בסלון של דה רוזן בשתיקה רועמת חוץ מרעש קל של תקתוק ביצים.
חחחחחחח הביצים של הראפטורים מתנפצות, בוקע ון וליט 🙂
השופטים ביזיון
חחחחח לברון ישן בעמידה
רודני הוד וקלרקסון , איך גיבורים נפלו
רודני הוד בטח עובר לו בראש איזה כיף שלברון לא יהיה פה עונה הבאה זו תהיה הקבוצה שלי.
אינדיאנה צריכה שלשות לפתוח את ההגנה של קליבלנד
אללה אולדיפו אח יקר
אולדיפו מתעורר
רואים עייפות אצל לברון,הפסיק לחדור בינתיים
אינדיאנה במשחק רע מאוד הורידה למינוס 4
זה יכול להיות שלהם
מתי תגיע הקריסה של לברון
מתחילה. בינתיים הוא הפסיק להכנס לסל ומתפשר על זריקות מחצי מרחק. יש מחיר למחצית ראשונה עד כדי כך דומיננטית
למייקל לא היה מחיר כזה. Just saying
ממש עוד רגע
אוטוטו יקבל את "המשקה" שלו והכל יהיה בסדר
חחחח אני אוהב אותך אדיסו
זה גאטורייד?
הסדרה הזו מעולה
עוד 5 למהפך
אולי הפעם??
(חוץ מהעובדה ששמתי את אינדיאנה כמנצחת בסדרה, אגו וכו', אני לא אתנגד לסדרה בין הקאבס לראפטורס. אני פשוט רוצה משחק צמוד).
אתה הראשון פה שהימר על אינדי אני זוכר, אמרת תרשמו פה פעם ראשונה
לברון רק נותן הרגשה לויקטור שהוא יכול בסוף הוא יסיים את המשחק ויותיר את אינדי עם חיבוקים ואנשים פה שבורי לב, אל תתפתו להאמין
איזה גג של ג.ר
החטאות של ליגת נוער מה שהלך פה הרגע
זה אשכרה לברון נגד אינדיאנה.
כמה החמצות מול שער ריק
אינדי לא נעלמים
יאללה, משחק צמוד עד הסוף אינשאללה
רק 2 חברים רק 2
בוםםםםם יש לנו משחק
מהפך!
טאם טאטאם -מהפך
תגובה 233 ראתה את הנולד
יש בוגדנוביץ !!!
אחרי הערב הזה של בוגדנוביץ' יוציאו משימוש בכל הגלידריות באינדיאנפוליס את הווניל.
ישששש
בא לי גמר מיטשל נגד אולדיפו
לא ייאמן, לברון לא נח, תהיה לו בעייה בהמשך
עוד חזון למועד, אבל מישהו זוכר משחק 7 שהוכרע בבאזר ביטר?
גמר 15?
גמר 15 לא הגענו למשחק 7. 4-2 ללוחמים
אינדי קבוצה יותר טובה. ל קליבלנד יש שחקן אחד בלבד
שמעון איפה אתה שמעון חחח
אני פה חוגג אחי, גם אם לברון יפסיד אני מקפץ משמחה כי הוא יאכל השפלה יותר גדולה מראסל, להפסיד לאינדיאנה סידרה זה מביך ברמות על.
לברון התעייף, גם טריסטן, רק שישארו על המגרש, ישפכו לאגר בסוף המשחק כשצריכים אותם.
הטריידים שעשו השנה קליבלנד פשוט היו גרועים. קיירי אירווינג, ווייד וצנינג פריי נהפכו לשחקנים משלימים שלא נותנים כלום לקאבס
בוגדנוביץ'! תחזירו את הווניל לגלידריות!
LOL. גדול!
חחחחחחחחחח
מהפך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פסק זמן טוב של טיירון,בא בדיוק בזמן לשופטים לתכנן איך הם מגישים את המשחק לקליבלנד.
😂😂😂😂
כיף!
ברוכים השבים אינדי
נו מה עם השופטים? 🙂
אמצע רבע שלישי וקווין לאב עדיין לא קיבל מכה במרפק / ברך/ כתף/ כף יד / כף רגל ….
חחחח
יש עוד זמן אל תזלזל ביכולות התמרון המופלאות שלו
דרך לסמית על הראש ונישרט מבורג רופף
ומצד שני הוא נראה כל הסדרה כאילו עבר אירוע מוחי קל.
הקלידו את התגובה כאן…
נו הנגרים חזרו מרוצים? קווין לאב איפה אתה?
מהפך רבותי, מהפך!
משחק 7 בבאזר ביטר – פול נגד ס״א נדמה לי 2015
נכון. על אף שלא אהבתי את התוצאה זו הייתה סדרה מעולה. תודה.
לא משנה מה תהיה זהות המנצחת נקווה שנקבל דרמה דומה היום
אין קווין לאב זה בחור לצאת איתו למלחמה
אתה אוהב להפסיד מלחמות?
ללל is in the house
לדקור ל-ד-ק-ו-ר
לפרק, לפרק, לפרק!
לא יאומן!
לינק בבקשה מישהו?
השיפוט סביר בהחלט עד כה. רק שימשיך ככה
רק דיברת והגיעה טכנית..
נו מה, קללת האשך
לאב נראה מה זה בדיכי
הקלידו את התגובה כאן…
http://buffstreamz.com/watch/nba-45.php
לדוקרים
תודה
לברון נראה כאילו הוא עשה צ'אקאאוט.
????
על זה טכנית????
אתה מקדים את השידור שלי בשתי דקות.
אל תעלב, אני מדלג על התגובות שלך..
חח הכל בסדר ממש לא נעלב
אולדיפו יא סמרטוט סיים כבר בדאנק
לאשך…… הרגע כמעט הקאתי,ראיתי את השיקוץ מוציא ומכניס את המגן הדבלולי שלו מהפה,דמיינתי את אישתו כניסה לו לשון לפה,טפיייייי ,בחילה
אני דביל
ללל תישא בטיפול פסיכולוגי מלא
דובי בדרך אליך
תחזיק מעמד!
לא נפתח משום מה
הולי פאקינג שיטטטטטט
לברון בסכנה אמיתית. הוא חייב לנוח, זו טעות שקליבלנד עשויים להתחרט עליה.
רק בקבר ינוח. אם יצא ביי ביי יוצאי לייקרס וסקרמנו לא ינצחו
ענקק הילדדד
ואני באמצע האוכל גם
פשוט צופה ולא מאמין לתצוגת השיפוט המחפירה הזאת
אולדיפו בתשובה
http://90mingoal.com/report?i=257
אולי זה
לברון כבר ינוח בקבר
אולדיפו לוהט
אולדיפו החזיר את זוג האשכים שאבדו לו במחצית
טוני בראדר והחבר'ה קיבלו א' באוזניות
חחח אינדי מפגרים אסור לשפשף אותו אחרת זה 2 זריקות
וואו אולידיפו
פינג פונג נחמד בין אולדיפן ללברון
יואוו אולדיפו חזר רשמית
מה אמרת על אולדיפו שמעון?
אמרתי לך אם לברון מפסיד אני מקפץ משמחה. נראה אם ויקטור ינצח הריזה מה שקובע בסוף ככה תמיד אוומרים לי.
לברון חייב איזה 3 דקות מנוחה
הוא לא זז בהגנה
אף אחד בקליבלנד לא יודע מה לעשות כשהוא לא על המגרש.
אינדי מתעקשים בלי דאבל טים,עכשיו שקוליסון המסכן יחטוף על המוח
לברון חוזר במשחק הזה לתצוגות הפלופ הגדולות מהעבר
להקיא!!
הטלוויזיה במועדון ה-ללל הקיאו
בגלל מהלכים כמו זה קוראים ללפלופ לפלופ!!! איכס!!!
יאללה אינדי – תנו לי רגע של אושר וזה הראיון של לפלופ שהוא מודח בסיבוב הראשון
מאנו גינובילי בנה על זה קריירה
חוזר ואומר: תצוגת שיפוט מהמחפירות שזכורות לי.
לברון שחקן גדול , אבל הפלופים האלו ממש לא מתאימים לרמתו.
לא אמין שהוא עף ככה
אינדיאנה נותנים תירס חינם לקאבס בעבירות מפגרות ומיותרות סתם
לברון שולף את כל הטריקים מהארסנל שלו,דיירמונד יכול להעיד על כך.
מה קרה ללברון?
נמאס לו לשחק לבד
תכלס קליבלנד נראים כמו חבורת סמרטוטים
איזה לפלופ יאלללה
כתבו היום בespn שיש מצב שזו הסדרה הכי גדולה של לברון אי פעם.
אם הם מנצחים היום אני בטוח שהם צודקים. אפילו יותר מסדרת הגמר ההיא בלי קיירי ולאב. פשוט מטורף מה שהוא עושה.
מסכים איתך
נותן סדרה טובה , אבל זה בסה"כ מול אינדיאנה בסיבוב ראשון. מרגיש כמו ניסיון של ESPN לנפח אותו סתם.
צודק. אוסקר בטוח
גם זהות היריבה חשובה ואינדי עם כל הכבוד לא מתקרבת ללוחמים
ממש לא. הסידרה הכי גדולה שלו מול גולדן 2015 ו-16 ומול הבולס.
אל תשווה את היריבות בכלל ואת הרמה, פה הוא נגד ונילים פחים, שם הוא שיחק מול קבוצות רצח.
גמור מעייפות. שיוריד אותו כבר לנוח אם הוא רוצה או למאני טיים
יש פה אנשים אובססיבים עם דיבור מגעיל. תעשו טובה לכולנו ותפסיקו להגיב
לברון נוטש את הקבוצה,הגיע הזמן של לאב לקחת פיקוד.
לא הייתי נותן לו לעשות קנייה בסופר לבד
חחחח
לפלופ הבייתה!
יאללה אולדיפו
לברון הולך לשחק 48 דקות היום
כבר לא יקרה
לברון ירד לחדר ההלבשה לקבל קוקטייל סמים ממארק רוסנובסקי
חחח
לברון יצא לקבל זריקה בחדר הלבשה
מג'יק גאון,נפטר מכל הבררה ופינה מקום ללברון,נאנס וקלארקסון מחבלים בקבוצה.
פשוט לא ייאמן.. אם אני המאמן של הפייסרס אני מוריד את השחקנים לספסל לחצי דקה כמחאה על השיפוט המחפיר הזה
סקוט פוסטר וטוני ברדרס הם שופטים שתמיד הולכים עם הסופרסטאר
אבל יש גבול
לטוני ברודרס אין גבול
איך פעם אמרו פה שלא ישחקו לידיים של השופטים כלומר תרימו ידיים ותעמדו
הירידה של לברון מחשידה לאללה
Five hour energy time ?
מה מחשיד? שהוא אנושי? האמת עלו לי ספקות.
סאבוניס הזה פח מדהים לא קולע שום זריקה לבד
קצת קוקטייל וחוזרים להצגה הטובה בעיר – לברון השברירי חוטף מכות מהביריונים של אינדי והולך לקו
לברון ירד לקחת את החומר הסודי של מייקל?
לאב צריך לקחת פיקוד,אני מאמין שעכשיו הוא פחות מפוחד שלברון בחדר הלבשה ולא בטווח ראייה.
מצד שני מקמילן צריך להעלות את אל ג'פרסון ממעמקי הספסל,אולי לתת קצת לנדב הנפלד האמריקאי טיג'י ליף כמה דקות,אם לא במשחק 7 אז מתי???
הלוואי הלוואי ולאב ייקח פיקוד
שיפוט בדיחה לברון לא עציר ידענו הם לא צריכים עזרה
יכול להיות שזה הרבע האחרון בקרירה של לברון בקליבלנד
ג'וג'ו התעוררת לנפילת השיקוץ? סחטיין עלייך
לא יכולה לשאת את העובדה שתמיד יש דרמות איתו. יורד לחדר ההלבשה, סובל מבעיות, אוכל תפוזים (?) על הספסל. שישחק וישתוק
סובל מטחורים..
קלמנטינות:)
השופטים מתחילים להיות שקופים
ולברון ירד לחדר ההלבשה להחליף סוללה
קלרקסון עם 15.4% לשלוש בסדרה.
לא מבין מה קרה ללברון
נגמרה לו הסוללה
מקמילן כזה אידיוט שלא החזיר את אולדיפו בדקות שלברון היה בחוץ
אם פילי מוכנים לקחת את לברון הם מטומטמים לגמרי,הוא מסרס את כל מי שמשחק איתו,והוא בסוף הדרך,אולי יקחו אליפות אחת איתו ,אבל יהרסו את העתיד ,עם סיכוי לשושלת
אינדיאנה מימין קליבלנד משמאל
סטטיסטיקה ל3 הרבעים הראשונים
צמוד…
Field Goals (m-a) 26 – 60 27 – 54
Field Goal % 43% 50%
3-Point (m-a) 8 – 23 9 – 22
3-Point % 34% 40%
Free Throw (m-a) 16 – 21 11 – 14
Free Throw % 76% 78%
Fast Break Points 2 13
Points in the Paint 24 30
Total Rebounds 31 25
Assists 14 12
Turnovers 8 9
Steals 4 5
הוא חזר עכשיו לספסל
לפלופ חזר מזריקת האסטרואידים 😉
מישהו סגר את המזגן בקליבלנד?
שמעתי נכון הוא פירק 4 בקבוקי gatorade?
חחחחחחחחחח
אלקטרולייט
חחח אני נקרע פה מהתגובות כואבת לי הבטן כבר
לברון מקנא בקובי
רוצה אוסקר
+1
מסכנה הקבוצה שתיקח את השיקוץ,ומסכנים האוהדים שלה,תודה על אינג',הוא לא ינגע בו עם מקל
רק לא לייקרס ואני אשרוד
מקמילןןןןןןןןןןןן תעיף כבר את סאבוניס אלוהים איזה נזק הבן אדם מפסיד להם את המשחק
אחי בעד מי אתה?
בעד מי שיפסיד חח.
אינדי רועדים
איפה אולדיפו מקמילן????????
איזה שחקן מת נהיה מקווין לאב
אינדיאנה לא מנצלים את הזמן שלברון לא משחק
למה לעזאזל מארק ג'קסון נותן עצות לאימון, זה אותו המאמן שכדי לטפל בפציעה של קארי לקח אותו לכנסייה והטיל עליו כישוף.
אבל זה עבד , לא?
לא זה לא,זה היה אחרי שהוא החלים כבר מהפציעה,הכישוף היה בשביל שהוא לא יפצע שוב,וזה רק סיפור אחד מיני רבים עליו.
לברון בחוץ זה לטובת קליבלנד
לברון חזר כמו חדש…ממש אייל קל רגליים
מתוק התפוח
הים הוא דלוח…
לברון מדרדר את החברים במגרש,בלעדיו הם קבוצת אליפות.
תם הסרט, מקמילן שומר אותו לעונה הבאה. סאבוניס רוצח את אינדיאנה ןנייט מסרב להבין.
המסכן קרס מנטאלית
סאבוניס אחראי על הבריחה של קליבלנד שאולי תסגור את המשחק.
כזה אידיוט בחיי
אני הזהרתי, לא האמינו לי וזה לא המשחק הראשון שהוא הפסיד להם בסידרה, הוא נזק מתמשך ולא תורם לא התקפה ולא הגנה
לא פעם ראשונה שזה קורה לו בסדרה.
מדי פעם כאילו נכבה לו משהו במוח
דחוף להחזיר את החמישיה של הפייסרס. המחליפים מסריחים את הפרקט.
לאב נלחם כמו חיה פצועה,מדמם מזיע,בזמן שלברון בסיאסטה על הספסל,מריץ דאחקות עם הקרדשיאן.
לאב קלע זריקה חופשית
זה סינקו דה מאיו מוקדם
רק בוגדנוביץ יאללה תתעורר
קליבלנד: הנה תיקחו את זה זה שלכם
אינדיאנה: לא נו לא באמת
קליבלנד: כן הנה תיקחו כבר
אינדיאנה: לא לא רוצים
קליבלנד: טוב לא צריך
פראיירים תיקחו מה שמגיע לכם!!
קווין לאבבבבבבבבבבבבבבבב הוא חזר מההתקף
זה לא קורה הרבה אבל היום טירון לו ענק.
טריסטן,החילוף שהוא הכניס את היל ומנוחה קטנה ללברון שתעשה את ההבדל
נכון
הוא מגיב מצויין כל טיים אאוט בול בזמן
ללו יש מבט עם זיגוג בעיניים,בתור ילד בטוח היה ילד כפות
אינדי במקום לנצל את הדקות שלברון בחוץ במינוס 8
זה פשוט לא עובד עבורם היום וחבל
כל עוד קליבלנד מובילים, לברון יכול להרשות לעצמו עוד כמה דק מנוחה. זה הכל
לברון חייב ללאב הרבה מאוד,הלחימה ללא פשרות שלו היא מה שמוביל כרגע את קליבלנד,לאב מנטלית פשוט ברמה אחרת משאר השחקנים.
מעניין
חחחחחחחח
עק מנוחה,זריקה לתחת
אינדי סמרטוטים יאללה הביתה
לברון כמו רץ מרתון אוכל מנדרינה באמצע המשחק
"חייבים להוריד את השיקוץ"
המחתרת היהודית בדברה על מסגד אל אקצה
סתם שתדעו עם מי אתם מתכתבים
הולך
אדם אחד חתום על הפתיחה הקטסטרופלית של הרבע הזה עבור הפייסרס:
נייט מק'מילן.
בחירת החמישייה הפותחת לרבע הזה הייתה טעות קשה.
החל מסבוניס שמחטיא זריקות חופשיות, עושה עבירות טיפשיות ונראה חסר בטחון.
ממשיך עם סטיבנסון שהוא 'איש למשימות מיוחדות' אבל ודאי לא הפוינט גארד המוביל לשלב כזה במשחק.
ומסיים בכך שבלי אחד מהשניים -טרנר ואולדיפו על המגרש – התוצאה היא מינוס 10 אחרי 4 דקות.
מקווה שיחזרו מזה אבל מק'מילן, שהיה מצוין עד עכשיו בקבלת ההחלטות ובניהול המשחקים – חתום על מה שקרה ברבע הזה. לא השחקנים.
סאבוניס המשתפר רצח את אינדי לבד ומקמילן לא טוב מסילי בילי
לברון לפני המשחק: Whole Game. I'm going whole game.
לברון ברבע השלישי:
סאבוניס הוא מאלה שיתכופפו ברחוב להרים מטבע של עשר אגורות כשבדיוק אז טיל עורב עובר מעליו.
סאבוניס צריך להחליף טיטול
יותר מדי סאבוניס בהתקפה של אינדי
המוסלמים ולברון באותה סירה מבחינתי
בין אם אני מסכים איתך או לא, יואל, זו תגובה מיותרת באתר שמוקדש לכדורסל
צודק זיו,אבל הגבתי לעגל –
""חייבים להוריד את השיקוץ"
המחתרת היהודית בדברה על מסגד אל אקצה
סתם שתדעו עם מי אתם מתכתבים"
תכלס בחייאת מי יראה אינדיאנה טורונטו.
תנו לי לברון נגד העולם
מדוייק מאוד 🙂
אני!
הרבה יותר מעניין עם סיפורים מרתקים.
אין שום סיפור באינדיאנה.
מיצינו אותם כבר עם המתח בסדרה הזאת.
יש סיפור יותר גדול בין הרפטורס ללברונים
סיפור ענקי. טורונטו ניצחה קבוצה ששיחקה כמו שהיא הייתה בעבר, עכשיו היא צריכה לנצח קבוצה שמשחקת כמו שהיא רוצה להיות.
טורונטו – לברון לא מעניין כי אין משמעות. ינצחו, יגידו שאין לו קבוצה. יפסידו, יגידו שהם שוב טורונטו. אין משמעות מעבר להתקדמות בסדרה.
סתם קבוצה טיפשה. מיצינו אותה בקיצור.
ואת לברון לא מיצינו? אם כבר, שמים אותו בסיטואציה חדשה ורואים איך הוא מסתגל.
סאבוניס זורק יותר מידי מיד ריינג
למי שלא מבין לברון קיבל התכווצות בגלל שהוא לא מקבל מנוחה לאורך עונה שלמה
מזל שמקמילן נזכר להכניס את טרנר
סבונים הילד מבייש את האבא…..
אב ובנו
הסבונים מול הננסים
מי לוקח ?
יש בפק?
ספק*
זה ענק!!! לברון עושה הכל כדי להפסיד את המשחק ומזייף פציעה,דבר שלא קרה לו 880891283 משחקים רצוף אבל פתאום במשחק 7 זה מגיע,מצד שני לאב עושה לו דווקא והורס לו,לברון הולך להשמיד ללאב את הפנים ואת קריירת הדוגמנות.
לברון כאילו אומר להם תוכיחו לי מה אתם שווים
😂 באתי לכתוב את זה
ברוך הבא לברון
מי שלא מדברים עליו הוא טריסטן תומפסון שהופיע למשחק אחרי יותר משנתיים, וביטל את הייתרון של אינדיאנה בריבאונד ובצבע
חלק מהמגיבים פה פשוט גועליים ובושה לאתר, איזה אוהד כדורסל מאחל פציעה לאחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, לברון לא מזייף פציעה זה הגיוני שזה יגיע
אשכרה פלשבק לגמר אליפות אירופה שפורטוגל לקחו – השיקוץ בחוץ , אבל החברים שלו נותנים הצגה בלעדיו.
מאמן אינדי הוא טפשה, לא ברור מה סבוניס עשה על המגרש יותר מנזק. לא עובד? תוריד כבר וזהו.
יופי של משחק
טוב היה נחמד אינדיאנה
לאב לא בהכרה.
כמה זה טוב לקליבלנד הדקות האלה שהם מצליחים בלי לברון.
זה כבר הכרחי לסדרה הבאה
גם לעונה הבאה
קווין לאב נולד לחיים ברבע הזה
יש עתיד בקליבלנד בלי לברון
קווין לאב איז דה מאן. אמרתי את זה בדצמבר, תמיד משאיר 110% על המגרש
קבוצה של סמרטוטים אינדיאנה
כמה לכלכתם על קווין לאב.
תראה מה הימרתי עליו לפני המשחק כאן הסכמתי עם גיילן רוז שהבטיח שהוא עושה 4 שלשות לפחות ומעל 20 נק ופול פירס נקרע מצחוק
הרבה אבל אני שמח לאכול את הכובע אני אוהב את השחקן הזה
אחד החביבים בקבוצה שלו בטוח. אני מאמין שהוא יקח עוד אליפות אחת לפחות גם אם היא לא תהיה בקליבלנד. כמעט כל קבוצה תרוויח איתו.
קווין לאב הגיע בייביייייי
אינדיאנה פשוט לא מאמינים שמגיע להם לנצח
משחק 7 בייבי. זה ההבדל של נסיון במימדים כאלו.
כל הכבוד אינדיאנה שלא נשברו כבר ברבע הראשון.
איזה טירוף, הקאבס בונים קבוצה להמשך הפלייאוף
איזה מנלך חכם של אולדיפו
יאללה תנו לנו משחק צמוד
14 נק' שיא סידרה לקווין לאב
נאחס, הפציעה האטה אותו אחרי תקופה מעולה
מבחינה מנטלית ופוקוס קווין לאב טופ 10 בליגה.
אולדיפו מלך
תמיד אמרתי גם שקיירי היה בקבוצה,מנטלית קווין לאב ברמה אחרת,אף אחד לא היה מסוגל לספוג את כל העלבונות ושאר השטויות של לברון,אבל לאב מיוחד,אולי באותה רמה מנטלית של MJ, עובדה תראו את קיירי ברח כמו ילדה מבוהלת.
אידיוט.
אפס הבדל בין קרי של העונה לקרי של העונה שעברה, קיירי לא ברח כמו ילדה מבוהלת רצה להצליח בכוחות עצמו
לפחות נפטרנו מאגדת לברון עושה את האחרים טובים יותר
מה אתפ מבלבלים את המוח על לאב
ניה חלש 3 רעבים
קליעות העונשין מרגישות כמו עכב אכילס של אינדי
עקב
יאנג הזה פשוט סמרטוט רצפה,מחטיא מול שער ריק
טפי על השטפטים!
במקום 5 הפרש יהיה עכשיו 9
תודה לשופטים
Lol
טוני ברודרס גמר לאידיאנה את המשחק
כמו שאמרתי
כצפוי השופטים מנצחים ללברון את המשחק..
גועל נפש
פחח
איזה פאול מחורטט גם סידרו 5 קבוצתיות ו2 זריקות וגם הוציאו את השחקן הכי חשוב של אינדיאנה בדקות האחרונות
תגובה 321
יכלת להעתיק אותה לכאן יו קנואו
לא מומחה גדול בטכנולוגיה..
הרעיון היה שהכתובת כבר מזמן על הקיר..
השיפוט במחצית השנייה גורם לאנשים שאוהבים כדורסל, כמוני, להרגיש חרא (סליחה על הביטוי)
יש גבול והיום זה היה כל כך בוטה שפשוט נגמרו המילים
איפה לאנס???
וואו שריקה שיכולה לשנות משחק.
מה היה פה? מי עשה עבירה ולמה? ולמה סבון שוב במגרש?
הכל בזכות קנדריק פרקינס ורוחו האיתנה בחדר ההלבשה !
זהו, הספיק לשופטים.
הורידו את הגרזן
הרגיש להם צמוד מדי לרגע
זהו זה. שריקה מטופשת נגד מיילס וזה נראה גמור.
מבין כל השחקנים שהיו מעל 20 דקות בקליבלנד על הפרקט
לברון עם ה+/- הכי גרוע
עוד מדד חרטא ברטה שקר כלשהו
זה לא.
הוא חור הגנתי קבוע
קלמנטה, איזה בולשיט, עוד מעט תגיד שקלבילנד כמעט הפסידו בגללו.
האיש נתן את אחד המשחקים הגדולים של שחקן 40 נקודות באחוזים מדהימים 8 ריבאונדים 7 אסיסטים ו3 חסימות ואתה מסתכל על מדד הפלוס מינוס שהוא עדיין חיובי, מה השנאהעושה למגיבים
יאללה קינג קונג הולך לאכול ביצי ראפטור
שיפוט מצוין.
כל הכבוד לאולאדיפו שנתן סידרה מצוינת.
טיפש בויאן
שלומיאל
איזה דביל
אולאדיפו שחקן מבטיח יגיע יותר רחוק מווסטברק
רועדות הידיים
זה נקרא שריקה של משחק. השופטים הופיעו במאני טיים בגדול
השנאה פה לקליבלנד וללברון שוברת שיאים , בכל משחק יש טענות לשיפוט ביתי אבל מפתיע שהוא מופיע בצורה כה רמהבמשחקים של קליבלנד. פילי לא נהנתה משיפוט לטובתה? גולדן סטייט אתמול השיפוט לא יצר 9 הפרש ולא פגע במומנטום ולא השפיע על תוצאתהמשחק
חחח הם מטרילים אל תתרגש
היה עדיף ללברון להפסיד.
הקבוצה הזאת לא מספיק טובה, בשביל מה לו לסבול את ההשפלה מול טורונטו או מול פילי/בוסטון?
עזבו אותכם, למישהו יש לינק ליוסטון-יוטה?
הוא ינגב את הפרקט עם טורנטו, על איזה השפלה מדובר?
הערב בוגדנוביץ' אשם הרבה בהפסד
נכון, ועדיין קשה לי לכעוס עליו.
מפתיע שככה אתה חושב
הוא נתן את הנשמה בהגנה על אף הנק' של ג'יימס
האשמים הם השופטים שבצורה מחפירה וחד צדדית קבעו את תוצאת המשחק
לברון עם חטיפה שמסיימת את המשחק
בוגדנוביץ עם 3 נק׳ עבר מתחת לרדאר
השופט אשכרה נתקע עם המשרוקית עד שהוציא את הצעדים ל TT
לינק ליוסטון?
לינק ליוסטון:
http://buffstreamz.com/watch/nba-8.php
נתקע הרבה
פשוט לא רוצים לנצח
וואי סאבוניס,יאנג,איזה נגרים אלוהים
סבוניס דביל, הוא חצי מטר מתחת לסל ובוחר למסור
הוא הפסיד לאינדי את הסדרה ואת המשחק הזה רק נזק
לפחות מחפה על זה טיפה בדקה האחרונה
אולדיפו בלי פחד
איפה הוונילים האירופאים? אלה שניצחו משחקים. מדהים איך הם עושים במכנסיים כשמגיעים למני טיים…. שיתביישו, אירופה אבלה וחפויית ראש…
שיפוט ביתי מאד
אני רק מזכיר פול גורג הגיע לגיים 7 מול לברון וויד ובוש והפסיד. אולדיפו לא מנצח את לברון עם לארי נאנס. לכל אלו שאומרים שהוא טוב מפול גורג.
הקרדישיאן במשחק חייו
קוין לאב מנער את יד ימין בכאב, כאילו הוא בשיעור ספורט בכיתה ג
איי קוליסון. איזו החטאה…
אני רוצה להזכיר לכולם את הספרס 2014 שנזקקה ל7 משחקים בסיבוב הראשון מול דאלאס, וראינו מה קרה בגמר, אני לא אומר שיקרה אותו מקרה דומה אלא שעל תספידו קבוצה לפי הסיבוב הראשון
אל
זה ממש לא אותו דבר.
דאלאס היו קבוצה חזקה מאוד שידעו שיכולה לעשות בעיות.
אף אחד לא רצה לקבל אותם.
אינדיאנה זו קבוצה בינונית במקרה הטוב שספק אם עושה את הפלייאוף במערב.
קליבלנד חלשים.
קאבס חלשים אבל עדיין לברון הפייבוריט לקחת את המזרח
ברוך אתה מביך את עצמך בהשוואה הזו
מישהו רצה לקבל את אינדיאנה? לדאלאס היה מאצאפ מצויין נגד הספרס ו48 נצחונות אותו סיפור לאינדיאנה פה 48 נצחונות ומאצאפ מצויין נגד קליבלנד ברכז,ובגבוהיים
נו באמת…
המממ השופטים
מדהים איך נשופטים לא מוכנים לשרוק!!++
מישהו פה באמת מאמין שלברון יפסיד לטורונטו???
אני
אני לא ואף אחד לא מוכן לשים שקל על טורונטו.
אמא של דרוזן ?
גם היא שמה את הז'יטונים על לברון.
בהחמצה של יאנג של ה3 הפנויה אינדי הפסידו את המשחק
זה היה קוליסון שהחמיץ.
אני מציע את גקסון וואן גנדי לאימון,רק תיקחו
מה תגידו על הרצף שריקות הזה נגד לברון?
שיפוט מחפיר
מישהו ראה את רגשי מילר?
רג'י
לא חשבתי שאחזה בדבר כזה. מחזיר טיפה את האמון באנושות
GG
טעות של אינדיאנה
גם ספגו סל וגם שרפו שניות יקרות
שישלחו את לברון לקו
והליגה בעד לברון??
אפילו אם הייתי שונא לברון הייתי מתבייש לומר את זה
מהלך יפה אין מה להגיד
לא יאומן כמה פעמים השופטים החזירו את אינדיאנה למשחק.
כן מה שתגיד.
לא משנה איך תימר הסדרה הזאת.
מה שאולדיפו הראה בסדרה הזאת, על המגרש ומחוצה לו – זה שחקן!!!
תימר = תיגמר
מהכוכבים של העשור הקרוב.
אשטון קוצ'ר!!!
הלבנבנים לאב וקורבר מצילים את לברון המחצית השנייה.
אני חושב שהשיפוט היה סביר.תפסיקו לבכות.
באמת שקצת חבל לי על שונאי לברון שלא נהנו מהמשחק שלו היום.
פיסגת חיהם של טריסטן וקורבר היא לקבל כיף חזק מלברון במשחק שביעי
טוב נגמר סופית
בדקות שלברון לא שיחק- אז הם ניצחו את המשחק.
סה"כ הגיוני.
גמור . כצפוי .
סעמק
רוציםצלהמשיך לבכות על שיפוט לטובת קליבלנד?
שני מהלכים שהשופטים לטובת אינדיאנה
וואו לברון… ומי שמדבר על שיפוט ביתי שני החלטות ביזיוניות שהחזירו את אינדי למשחק- שעון ה24 של דיפו והאופנסיב פאול שלא היה ולא נברא
היו של 19 עבירות על סאבוניס
אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך
ג׳יימס מה אחת מעל המשחק, בהתקפה ובריבאונד. השופטים בסדר גמור, אנשים כאן באים עם התלונות מהבית.
רמה אחת מעל
עזוב אל תתיחס, השנאה ללברון היא כבר לא שנאה ספורטיבית מכבדת, כמו שהיה לנו בשנות ה80 ותחילת ה70 נגד בוסטון, אלא שנאה מגעילה של אנשים דוחים שמייחלים לפציעה של כוכב על.
לך ולשמעון =
מי שמדבר הרבה = מבין מעט.
לי נראה שג'יי אר עשה פאול ברור על סבוניס ולא היה פאול על לברון
קיצור גולדנים חזרה לישבנו הענוג של קארי
איפה רג'י מילר שצריך אותו ???
אם רק אפשר היה לבנות מכונת זמן
אולדיפו זה לא לברון אז הוא לא מקבל מה שלברון כןןן
תשאלו את השופט עם השפם….
שישלחו אותם לנצח מהקו
סניידר פותח עם אוניל- 2 רוקיס בחמישייה!!!
צריך ללמד את הסיפור של אולדיפו, איך שחקן שהיה באסט הפך לכוכב בסיטואציה הנכונה.
כל הכבוד לאינדיאנה עליו, על סבוניס וקוליסון
תשאל אותו איך הוא הפך הוא אמר את זה בשידור פה או שנתקע לך השידור?
לא ראיתי, מה הוא מספר?
היה קרוב..
לברון היה פנומנלי. אינדיאנה איבדו ריכוז יותר מדי פעמים ובנוסף רול פליירס כמו בוגדנוביץ' וסאבוניס היו על הפנים.
בכל אופן, משחק לא רע ועצבני כמו שאמור להיות במשחק 7..
לינק ליוסטון:
http://buffstreamz.com/watch/nba-8.php
נתקע הרבה
בסופו של דבר השיפוט היה גרוע לשני הצדדים
בוגדונוביץ בלי ריבאונד ב 37 דקות על הפארקט
יוסטון יוטה
http://buffstreamz.com/watch/nba-8.php
https://www.youtube.com/watch?v=ib7YcAUWBBM&t=23s
מלך המזפח . היחידה שאולי תעצור אותו השנה זו פילי .
אגיד לך את האמת יהיה קצת בושה אם פילי לא יעברו את לברון, הם צריכים להתמודד מול קבוצה כזו והם יותר טובים, לפילי יש כוח אש שאין לאף קבוצה במזרח והם אמורים להוריד את הקאבס על הברכיים. הכל זה שאלה איזה הגנות יכינו על לברון ולא האחד על אחד עם קובינגטון שנגמר ב40 נק כל משחק.
יואל אמבידוביץ ישלח מייל בסוף העונה לשברון ויגיד לו שיש קה-סף בשבילו, רק שיבוא 🙂 …
ה"א, אתם בינתיים אלו שמטיילים למרות שסטף פצוע, ולמרות שהייתם אמורים לקבל הגרלה קשה יותר מיוסטון, אבל במקום זה הרווחתם גם דרך המקום השני בליגה.
מה גם שלברון ממש לא מטייל, אני לא ראיתי את לברון מתאמץ כל כך כדי לעבור סיבוב בפלייאוף, ואל תדאג הסיכויים שלו להגיע לגמא ה-nba, שואפים לאפס.
לברון הוא המלך עד להודעה חדשה
זה רק אינדיאנה לא איזה קבוצת על.
עדיין, לא טריוויאלי.
ובוא לא נשכח את העבר שלו
זהו נגמר
שברון (ש) כרגיל מראה לכולם מי הבוס הגדול למגינת לב ה LLL שנכנסים לשבוע אבל 🙂
למעעע אתם עצובים. תהנו מהאיש ומגדולתו. אפילו מהשופטים הוא מקבל הערכה, ויש שיגידו מופרזת, אני אחד מאלה שאומרים זאת.
הוא גדול הוא גדול הוא גדול
איזה כיף ,מוציאים את בובות הוודו המסורתיות לשיקוץ נגד קנדה
לא הדיפוט הכריע את המשחק
מוריד את הכובע בפני אינדיאנה
איזה קבוצה נהדרת!!!
כל הכבוד לאינדיאנה!
בלתי אפשרי לנצח את לברון עם תצוגה כאת.
החרא הזה הוא המערכת המפעיל את הקבוצה עם הIQ הגבוה שלו למשחק.
הוא פשוט פרופסור של הכדורסל ולוקח קבוצת נגרים קדימה לשלב הבא
אני לא סובל אותו בגלל ההצגות והפוזות והפלופים שלו במגרש אבל חייבים לומר את האמת …הבן אדם יודע את מי הוא צריך ומי מספיק לו בשביל לצאת איתו "לקרב",יש לו את היחידה הסודית קראוובר וסמית שיודעים לתת את השלשות מתי שהוא מבקש מהם ויש לו את הווניל הנאמן לאב
…חרא אבל אין מה לעשות הבחור שולט במשחק כמו ענק!
חח אמת. פילי זה הסיכוי היחיד. אתה יודע מה יקרה לטונטו אה? כבר התנפצו הביצים של דרוזן לאוררי
https://youtu.be/330W0h3KqC8?t=1m32s
אולדיפו עוד לא שם
חבל
קאפלה נראה כמו ילד ליד גוברט.
זה מטורף בעונה שעברה קליבלנד ניצחה 4 משחקים בהפרש כולל של 16
העונה היא ניצחה 4 בהפרש של 14
( ועל הדרך חטפה 2 תבוסות )
הקבוצה היותר מנוסה, ניצחה (בעזרתו האדיבה של טוני ברדר) את הקבוצה היותר טובה.
השריקה נגד מיילס הייתה מכריעה. אבל בסה"כ ציפיתי ליותר גרוע. השיפוט היה סביר מבחינתי. הקאבס היו הקבוצה היותר טובה היום (או הפחות גרועה) ומגיע לה לנצח.
לאינדי היו המון הזדמנויות לגמור את הסדרה מוקדם והם כשלו לממש זאת.
2 הענבים בסדר אצלך?
חחחחחחחח
האמת האשך צודק
מחכים לשיקוץ בסיבוב הבא, האמת סבבה
תכלס,היו להם יותר מידי הזדמנויות לסגור את הסדרה ולא הצליחו.
בסה"כ הצלחה מצוינת לקבוצה הזו .
חברי הללל …..
קודו והשתחוו
הפעם אתה לא מרים לעצמך?
כל הכבוד לאינדיאנה על עונה מעולה.
אוהדי קליבלנד צריכים להיות מודאגים שסדרת שיא כזאת של לברון, שבאה לידי ביטוי גם בכמות דקות גדולה מידי על המגרש, בקושי הספיקה מול אינדיאננה
טוב לי לבראקט!
השלשול הזה של בוגדנוביץ זה כל הסיפור של המשחק הערב. לאינדי חסרות 3 שלשות של האיש הזה לסגור משחק….
עניין של ניסיון ווינריות שחסרים לו.
ממש יפה איך כל שחקני קליבלנד באו להגיד לאודליפו עד כמה הוא מעולה
הייתי רוצה לראות אותם עושים זאת לאחר ניצחון של אולדיפו
אחרי שרואים את לברון במשחק 7 יוסטון-יוטה מרגיש כמו לעבור לליגת ווינר בכדורסל ישראלי
רק יוטה…לא כוחות
אם כי יוסטון רצים קצת ואז מתחילים לזלזל…או לפחו8ת כך זה נראה
השדרנית לא פירגנה ללברון במילה, יצאה קצת פולניה.
מפתח לניצחון קל של יוסטון הוא שהארדן ידביק לגובר עבירות על ההתחלה. בכל מקרה זה נראה שהם הפייבורטים, אך הייתי שמח לראות איך יוטה תתמודד מולם בסדרה
אינדיאנה מודחים עם הרבה מחמאות. כמו שכתבו מעלי אפשר לאהוב או לא את לברון (אני פחות מתחבר לאיש ולפוזה) אבל לטעמי אי אפשר לערער על היכולת האדירה שלו ועל הנתונים המרשימים שלו בכל קנה מידה העונה .
+100
אחד לאחד
פעם ראשונה בחיי שאני באמת נהניתי ממנו
אולי בהשפעת הדיבור המגוחך של הללל
חבל לי על אינדיאנה, אבל לצערי הרוב המכריע של הקבוצה שלהם לא ידע להתעלות במשחק הזה. לברון נתן הצגת ענק אין מה להגיד, נראה אם הקנדים יוכלו סוף סוף להפסיק לפחד ממנו ולהדיח אותו.
אפשר קישור ליוסטון בבקשה
יש בתגובה 489
עם כמה שיפורים נקודתיים, והתפתחות נוספת של השחקנים הצעירים אינדיאנה יכולה להיות כוח הרבה יותר משמעותי בעונה הבאה
זה לא יאמן ששחקן בשנתו ה15 הוא עדין ההצגה הטובה בעולם.
גם ההצגה הכי טובה וגם עושה ההצגות הכי גדול שיש ( בצחוק )
לגמרי. וכל כך חבל על כל אלה שלא יודעים להנות ולהעריך
כיף גדול של משחק. בעיקר בזכות כל המגיבים. תודה לכולם.
כל כך לא צודק שיוטה העייפה לא קיבלה עוד יום מנוחה. 15-21
לגמריי
מילא היו מגיעים אחרי משחק 7 אבל הם הגיעו ממשחק 6
למען ההגינות הסדרה הייתה צריכה להתחיל מחר
המורה שלך קווינט לימד אותך שהחיים אכזריים ואם אתה מכוער ועני אז אתה צריך להיות חכם וחוצפן
חחח
שיסיימו מקום 1 ןינצחו בחמישיה משחקים ויהיה מנוחה. לעונה סדירה חייב להיות יתרון כלשהו למעט ביתיות. שיגידו תודה שהגיעו עד לפה לבילי. הרסוסידרה מעניינת יותר בהרבה.
דאנטוני זה לא בילי ויוסטון זה לא טפשי אוק, פה זה יגמר מהר כמו שאוק היו צריכים לגמור מהר.
שמעון מה עם לורד אוף דה דאנס?
תן קצת סופרלטיבים לחברה
רוקד רוקד
זה היה הצפי להיום
https://www.youtube.com/watch?v=z-_rkYSmHwU
סטפ בקקקק
יוסטון קבוצה כל כך איכותית
אפלטון תהנה מכל רגע!
איפה סטיבנסון היה כל המחצית השנייה?
וואו אוניל איזה הגנה
מאיפה באת?
מונגוליה, 1220 לספירה.
לא ברור
רויס אוניל הוא לוחם מונגולי מתקופתו של ג'ינגס חאן, מצטיין בחרבות, חניתות וירייה בקשת תוך כדי רכיבה על סוס, שנחת בטעות בתקופה המודרנית (ואפילו לא דרך הדראפט). והוא אוהב כל רגע. אם בהתחלה כל צלצול טלפון הפחיד אותו, היום הוא כבר מחובר לבלוטות' (או מה שלא תהיה הטכנולוגיה האחרונה בנושא) ועדיין נהנה לשחק באוסף החרבות המרשים שלו.
קצת באיחור אבל אישה דיכאון היה לראות את קוליסון ב5 דקות האחרונות, מחטיא פנוי, בקושי משתלט על הכדרור..
סניידר לא הכין את הקבוצה שלו!!! יוטה מנסה לשחק מהר ?????
יוסטון – יוטה
http://buffstreamz.com/watch/nba-4.php
מומי
מה זה הפיצול אישיות הזה.
מופיע גם כעצמך וגם כ MBK?
מפוצל אמיתי…
מכין את הקרקע ליום שאחרי מומי
חחחחחחחח
יש טרול בשם אם בי גיי שהסתנן לאתר
ניצל את זה שמומי נרדם בשמירה
חחחחחחחח
זה לא כוחות הסדרה הזאת
יוטה נראית עייפה…השחקנים בקושי זזים
הכדורסל בידודים הזה של יוסטון לא לוקח יותר ממשחק אחד מקסימום מהלוחמים,וגם בשביל זה הארדן ופול יצטרכו להיות בשיא.
למה יוטה מוותרת על ריבאונד התקפה?
ווסטון קטלנית ויוטה לא פריירית. יש פה משחק.
משחק במעמד צד אחד
עד עכשיו לא נתתי לעצמי להנות מיוטה בגלל אוק'
עכשיו באתי להנות מיוטה אבל אני נדהם מיוסטון
איזה יעילות , אוהדי יוסטון תהנו מכל רגע העונה
זה הןלך להיות עד הסוף הפעם אתם על אמת!
כריס פול זה לא ראסל.
יוסטון יעיפו אותם בסוויפ
מישהו יודע מה היו מילותיו האחרונות של סיינט סטיבנסון ?
האם מישהו היה לצידו של סר לאנסלוט כשנפח את נשיפתו האחרונה ?
…Do not go gentle into that good night
אתם רואים את כריס פול?
צריך להביא אחד כזה גם לראסל – ו okc אלופה.
בקיצור להוציא לראסל את הכדור מהיד. שיעבור ל 2 ו okc אלופה.
או להחליף בין המאמנים. ההגנה נראית אותו דבר אבל אוי ההבדל בין התקפת בילי לדאנטוני
סוף סוף ירד לי האסימון
יובי בראון אחראי למשפט שאני לא אוהב
"there u go"
משפט אלמותי.
יובי בראון הפרשן האהוב עלי. דינוזאור אמיתי
ראפטור אמיתי. איזה בושה שראס הצליח בכוח לעוף נגד הכלום והשום דבר הזה, כתם דינוזאור נהיה לו. נגר ספרדי ואוסטרלי העיפו את ראסל הגדול, אוי לבושה. מדכא אותי שיש לי סידרה אחת פחות לראות.
יוטה קבוצה נחמדה בסה"כ אבל לא חושב שהם מסוגלים לקחת משחק 1 מול הרוקטס,לא בגלל שהם לא טובים אלא בגלל המיס-מאצ' מולם.
הרוקטס לא חייבים לחדור לסל ,הם פשוט מושכים את הצפיפות בגלל השלשות שלהם וברגע שהצבע כמעט נקי הם יענישו אותך באחד על אחד של הארדן .
למשל מול התאנדר לרוקטס היה יכול להיות יותר קשה כי התאנדר יכולים לשחק את הפיק אנד רול שלה בכיף מבלי שאיזה גובר יפריע.
מצד שני יש לתאנדר שומרים טובים יותר מאשר ליוטה
למה התאנדר נפלה מול יוטה?
כי גובר העלים כמעט לחלוטין את משחק הפיק אנד רול שלהם וחסם את החדירות לצבע (החדירות לצבע לא יתאפשרו ללא הקליעות מבחוץ).
ולכן הכל עניין של מיס מאצ' (כמעט ברוב המקרים) ,כמובן שהיכולת למצוא פתרונות הן של המאמן …"ובימים ההם אין מאמן באוקי סי ואיש הישר בעיניו יעשה"
לאוק יש מאמן טיפש וזה למה נפלה ואין לה קליעה כמו יוסטון. אין ספק שמול יוסטון החיים היו נראים אחרת אבל גם לא היו מנצחים, סילי בילי היה מפסיד בנוק אאוט.
נכון.
+1000 על המשפט האחרון 🙂
גם אני חושב שגובר לא יהיה פקטור מדמעותי מדי בסדרה הזאת (והוא זה שלעשה חיסל את אוק')
אחח OKC וראס פחים שכמוכם הצלחתם לעוף נגד הפחים והשום דבר האלה. יכלה להיות סידרה אש עכשיו ובמקום זה אני צריך לראות את השעמומון מוות הזה, לדעתי זה המשחק האחרון שאטריח את עצמי בסידרה הזאת, יאללה טילים תעשו סוויפ מהיר ותתכוננו לדבר האמיתי.
קניתי לי מרקר זרחני וזוהר.
ככה שאני כבר מוכן ומזומן לסמן כוכביות על האליפות של יוסטון.
והיה ו..
למה ?
סבבה לגמרי. שיהיו לנו 3 כוכביות. לוקח בעיניים עצומות
לא יכול לסבול את כריס פול,שנים שהוא היה מקבל בראש,ופתאום שיש לו קבוצה יותר טובה הוא עושה פוזות ותרגילים על קבוצות פצועות וחלשות ממנו,אבל בקרוב כל זה יגמר.
בחר את הרעל שלך. איזה מפחידה יוסטון!
התעללות בגופה
גיא/עידו/עידן יש נתונים של לברון במשחקי 7? (אשמח גם להשוואה מול הממבה)
אני די בטוח שהיום גיא נתן את הנתונים באחד הפוסטים. תשאל את הממזר
לשאול אותי מה ?
לברון סטט' פאדינג בגיים 7 סיבוב 1 במזרח…
זה כמו שאני אשוויץ שניצחתי בש-בש
את הכלבה שלי בתוצאה 10-2..
אתה זה ששאלת את השאלה בבוקר לא? קיבלת גם תשובה, לא רשמת?
אחי… על מה אתה מדבר ?!..
רגע לא שאלת את גיא על הסטטיסטיקה של לברון במשחק 7? אני הוזה את זה? אני אפילו זוכר את המספרים של 33 נק', עם 9 ריב' ו4 אס' או משהו בסגנון אבל לא הצלחתי למצוא את התגובה.
תגובה 27 כאן בעמוד.
אין מתחרה ללברון במשחקי הדחה. גם בגיים 7 הסטטיסטיקות שלו חסרות תקדים, אני לא רואה שחקן בעציד הקרוב שיגיע למספרים של גיימס בפלייאוף.
יא אמה… בוא אני אעזור לך…
"יש לך את נתוניי משחקי 7 ב פרה סיזן ?
זה מאוד חשוב לי. תודה."
LOL
משחקי 7 בפרה סיזן… אני צריך למתוח לך קו בין 2 נק' ?…
נו אז לא יכולת לשלוח אותי לזה מהתחלה? התחלתי לחפור בפוסטים מאתמול בלילה. ממתי אתה ער בשעות הבוקר? חשבתי שאתה חי על זמן של ערפדים
איזה הרכב רצחני = פול הארדן גורדון טאקר וקאפלה
פיהוק עצבני …אני חושב שהאדם הקירח העומד בראש המערכת שלח קנסות רציניות לשופטים במשחק יוטה-תאנדר
אין אפילו ריקודים של לורד אוף דה דנס הוא נח
מיטשל ניסה לעשות הארדן
פתאום גובר הפח לא בצבע חח
כולם בשבילך פחים, מדהים.
לא סתם פחים, "פחחחים חח".
צ'מעון הנביא הוא לא רק פחולוג מדופלם (מאוניברסיטת לטביה) הוא גם חזה שרוביו וגובר לא ינצחו את או קיי סי ושהסדרה תגמר בסוויפ מהדהד .
אשרינו שאנחנו זוכים לקרוא את פניני (או פחחיי) שמעון עוד לפני שהן הופכות לנכסי צאן ברזל בניתוח הנבא.
😂😂
יאללה חברים לילה טוב העיניים נעצמות ורמת הריגוש בגופי במשחק הזה הוא כמו טורנטו וושינגטון. צחקתי הרבה היום מהתגובות של המשחק הקודם. אפלטון תהנה ותסיים את זה בסוויפ. שולח לך מטאטא.
משטרת יוסטון שלום,מתבצע טבח בטויוטה סנטר,תבואו מהר
גובר זה אפס בהתקפה
משחקים 4 על 5
יש אמרה ישנה לא להספיד משחק NBA באמצע
מרשה לעצמי להספיד ולרוץ לכתוב את הסיקור
+1
יהיה מעניין לראות את יוסטון מול
,מי שתנצח תוכל לנגב את המזרח
someone please call 911
מיטשל ממש מזכיר את וויד בצעירותו.
יאללה הספיק לי. לילה טוב
בתור אוהד יוסטון אני מרוצה אבל צריך לזכור שליוטה חסר ריקי רוביו וגם הם לא נחו מספיק מהמשחק האחרון נגד אוקלהומה. זאת לא הרמה שלהם, בעיקר באינטנסיביות. זה נראה שרק קראודר ואינגלס הופיעו.
משחק שהוא לא אינדי(קציה)
חחח
האמת היא שדווקא אקסום יכול להתגלות בסדרה הזאת. מבחינה אתלטית הוא יכול להקשות על פול יותר מרוביו. לא חושב שרוביו הוא המשיח פה מבחינת יוטה, אלא בעיקר לראות אם סניידר יצליח למצוא פיתרון לפיקנרול של יוסטון.
חשבתי שלא ראיתי קהל כזה אנמי ורדום כמו של וושינגטון,והופ להפתעתי הגיע הקהל של יוסטון,מילא ווישנגטון קבוצה סבירה מינוס,אבל יוסטון זו מועמדת לאליפות(בתיאוריה כמובן),והקהל נראה כמו בהופעה מזי כהן.
זה בגלל שיוסטון מקום 11 בגובה מחירי הכרטיסים לעונת 16-17.
מומי יסביר לך את זה אחרי שהוא יצליח לספסר את מנוי הטנקינג של הלייקרס שג'ני דחפה לו. תעשה לך קפה, זה יקח קצת זמן
אשמור על איפוק
היה תענוג של בלוג עד שהגעת
זה שבחיים שלך לא היית במשחק ואתה מסרב להודות שהקבוצה שאתה אוהד הקפיצה את מחירי הכרטיסים פי 15 בפחות מעשור ,נוטשת את אוקלנד לטובת סן פרנסיסקו זאת בעיה שלך
בעוד 6-7 שנים הגודלן בויז יחזרו למקום הטיבעי שלהם ואז כל היי טקיסטים יטוסו לראות כדורסל באל איי
חבל כי לגודלן סטייט היה את הקהל מס 1 בליגה
אין דבר שאני יותר נהנה ממנו מאשר להרוס בלוג חי.
בדיוק. לא הייתי באף משחק, כי אני מסרב לשתף פעולה עם המסחרה הזו, שוב, לא הוצאתי שקל וגם לא בעתיד על הליגה הזו, לא פוסטר, לא T שירט, לא ליגפאס, לא כובע. כלום. נאדה גורנישט.
מי שרוצה להיות פראייר מוזמן. אם כולם היו נוהגים כמוני, אני מבטיח לך שמחירי הכרטיסים היו יורדים, ובכלל כל העסק היה נכנס לפרופרציה. אבל אנשים מעדיפים לצאת פראיירים ואח"כ לבכות על כך. בעיה שלהם. גולדן לא תהיה הראשונה שמנצלת את זה.
אני ממש לא מבין אותך ברצון להטריל
לפעמים אתה מדבר לעניין אבל את מעצבן לא קטן
אני מציג עובדות אני חושב שהקבוצה צריכה להיות שייכת לאוהדים ולקהילה ומה שיש בגולדן סטייט רחוק מזה ורחוק ממה שהמועדון הזה ייצג במשך שנים.
בכל מקרה לאוהד גולדן סטייט אין זכות ללעוג לאף קהל אחר בליגה ,טוב נו תמיד יש את אוהדי מיאמי שממהרים לערב בינגו
העובדות שאתה מציג הן שגולדן הקבוצה הטובה בעולם גובה את המחיר הכי גבוה לכרטיס – וואו… אני בשוק אני בהלם אני ה-מ-ו-מ-ה.
מישהו פה מנסה להרוויח ממשהו שהוא עושה נכון..
והלייקרס שהיא הפח צפרדע שנמצאת מחוץ לחצר ביתו של שמעון,
מקום 3 ברשימה הזו…
איך אתה עוד פה, ולא רוגם אבנים על החלון של ג'ני ?…
"הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם."
זה לא גולדן, זה כל הליגה.
טרול
איך הלייקרס קשורה לזה רק אתה יודע
מידן תכלס כל קבוצות הליגה ככה. ביוסטון לא מוכרים את כל השורות הראשונות לתאגידים במחירים שאף אוהד ממוצע לא יכול להרשות לעצמו?
מיאמי בכלל זה אוהדים רנדומלים שמגיעים לעיר והולכים להצגה.
אוהדי הטסלות של גולדן סטייט בעיקר מגוחכים כי הם כאן 3 שנים ומשחקים אותה כאילו הם אוהדי על ועפים על עצמם כאילו הם אלו שלימדו את קרי לקלוע בילדות, ועוד מרשים לעצמם להתנשא על שאר אוהדי הליגה . הרי עוד שנתיים הם כבר על עגלה אחרת.
כי הלייקרס גבתה 140$ מחיר ממוצע (מקום 3 אחריי הניקס..), תמורת הזכות לראות קבוצת פח מפסידה בכוונה.
אם זה נראה לך מחיר הוגן ולא שערורייתי, אתה כנראה הפראייר על שולחן הפוקר.
אני מעדיף לשלם 215$ ולראות קבוצה אלופה, מאשר לשלם 140$ ולראות קבוצה מפסידה בכוונה.
אם לא היית טרול הייתי מזמין אותך להדס אפ
הבעיה שאתה בטח משחק על מטבעות של שוקלד
אול אין …
אני משחק על עירום.
אבל אתה לא ממש הטעם שלי.
ותגיד תודה…
כי כשאני משחק על עירום ונכנס אול אין…אז אני נכנס אול אין…
הקהל של גולדן סטייט בדיחה עצובה היום, קהל של אנשי ההיטק מסן פרנסיסקו שלא אהד את הקבוצה בחייו, עלה על העגלה והטביע אותה קהל שלא אכפת לו מתוצאת המשחק אלא מתעסק בלקחת תמונות במקום, הממזר לא משלם לליג פס אז שהוא יקנה כרטיס למשחק?
לפחות למד בע״פ את המחירים של 2017 מהלינק שנתתי לו
יש לו פוטנציאל למרות שהוא אוהב ללכת עם הראש בקיר כשאשברי נותן לו פוש רציני
הוא לא מצליח להבין את עיקר הדברים שהקהל במפרץ היה מס 1 בליגה ולא יהיה כזה לעולם לאחר המעבר לסן פרנסיסקו
אני מבין יותר טוב ממך.
אני גם "רומנטיקן" יותר טוב ממך.
כי אני מבין שבשביל רומנטיקה נדרשת הקרבה.
מה אתה חושב, שלא רציתי לקנות לי איזו ג'רזי מספר 30 ?…
אבל אני לא יאכיל את המפלצת..
בגלל סאקרים כמוך שלא מפסיקים לצרוך, היא גודלת ככה שאני לא יכול לנמנם לי בפיג'מת סטף..
איך אמר המשורר האהוב עלי :
"תרבות צריכה, צריכה תרבות"
טרולי
אתה לא מבין יותר ממני אתה מבין הרבה יותר ממני
לילה טוב
לילה טוב מומי.
לפחות הגיעו בזמן היום
ליגה מסריחה, נמאס עם השיפוט העלוב הזה של הכוכבים. זה מכור ולא ספורטיבי ומבויים. הלך לברון מי יודע מה ולמה , בינתיים הקבוצה שלו גומרת את המשחק ואז הוא חוזר כמשיח, דיי אפילו בWWE יודעים לכתוב תסריטים טובים יותר
היה חסר הכסא בראש
של סטיבנסון בלברון כמובן
עוד לא הבנתי למה לאנס לא ראה פרקט במחצית השנייה.
אי אפשר לעשות כלום נגד הארדן
למה גובר לא מטביע מתחת לסל?
במקום זה הוא מוציא החוצה וההגנה הנהדרת של יוסטון מספיקה להביא שומר על מיצ'ל ואז מיצ'ל מחזיר לו כשהוא כבר מכוסה.
ואיזה סל יפה של טאקר. יש לו קלאס לדוברמן.
גובר עם זריקה אחת מהשדה היום. אם סניידר לא ימצא דרך לנצל את הגובה של גובר בהתקפה הסדרה הולכת להיגמר מהר.
השלב הבא בהתפתחות של מיטשל- מסירה בפיקנרול. אם הוא באמת רוצה לעלות שלב, זה מה שהוא צריך לעבוד עליו כל הקיץ. כל כל הרבה הזדמנויות מפוספסות כשגובר בא לחסום ומתגלגל מיטשל מפספס את הטיימינג
יוסטון עם 31-20 יתרון בריבאונד. יוטה חייבים לבוא רעבים יותר ועם תכנית משחק הרבה יותר רצינית למשחק הבא.
אל תדאג ליוסטון 😀
אקסום טוב היום
אקסום קיבל את ההזדמנות שלו כשרוביו נפצע
אפילו את הקטע עם זאזא יוסטון מעתיקה מגולדן.
יוטה עם 50 אחוז מהשדה ,30 אחוז מדאון טאון
יוסטון 54 אחוז מדאון טאון 45 אחוז מהשדה
6-15 בשלשות זה סיפור המשחק
הארדן התפתח למפלצת ונהיה גם אסתטי המשחק שלו הפך ממש יפה לצפיה!
כנראה שלא צפית בו מאז שהוא עזב את אוקלהומה . . .
ההגנה של יוסטון מבישה
איזה הבדל בין הארדן ללברון – לשניהם בערך אותה כמות נקודות אבל איזה הבדדל במאמץ.
הארדן קצת רקד וכמעט ולא הזיע בעוד לברון עשה הכל (בעיקר דחף מגינים . . .) וביותר דקות.
עזוב הם לא באותה מדרגה
אריזה עומד מתוסכל בהתקפות אריק גורדון בקושי מקבל כדור כל הכדרורים האלה של הארדן בלי לשתף את יתר הקבוצה בסוף יעלו ביוקר
טוב, אם יש משהו שאפשר להגיד על המצ׳אפ מול יוטה, זה שסף השבירה שלהם גבוה מאוד. מינסוטה היו קורסים לתוך עצמם ברגע שיוסטון התחילו עם הסטריקים של הקליעות.
סניידר לעומת תיבודו יודע להרגיע את השחקנים שלו, ובשום שלב במשחק זה לא היה נראה שיוטה הולכים לוותר.
מה שהרשים אותי במיוחד זה משחק המעבר שלהם – הן בירידה להתקפה שלא מאפשרת כמעט נקודות ליוסטון במתפרצות, והן בהתקפות של יוטה.
הספסל של יוסטון היה חלש מאוד היום, כשגורדון לא מפסיק להחטיא, ואנדרסון בכלל מפחד לקחת זריקות.
מצד שני טוב היה לראות את מ׳בה א-מוטה שוב. הוא חשוב מאוד למשחק ההגנה של יוסטון.
סך הכל סיפתח נחמד לסדרה, הרבה הודות ללחימה של יוטה, שהחליטו לנסות לקחת בחזרה את ה-25 נקודות שאיבדו בגיים 5 באוקלהומה, במחצית השנייה בטקסס.
אם רוביו יחלים מהר מהפציעה ויחזור, המשך הסדרה יהיה מעניין.
יוטה באמת נחמדים ומקצוענים אבל אם אני אוהד יוסטון אני ישן טוב בלילה אחרי היום הזה